معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: امنیت و اشتغال دو بال پیشرفت کشور است.

نهادینه شدن فرهنگ درست ترافیکی بین خانواده‌ها

به گزارش گلستان 24؛علی‌اصغر طهماسبی صبح امروز در همایش طلایه‌داران فرهنگ ترافیک که به مناسبت هفته ناجا در کانون طه گرگان برگزار شد، اظهار کرد: نیروی انتظامی از قبل از تولد تا بعد از مرگ مسئولیت دارد.
وی ادامه داد: به طور قطع بسیاری از اتفاقات قبل از تولد می‌افتد و اشتباه ما باعث می‌شود فرد دچار آسیب شود و حتی بعد از مرگ نیز مشکلات در خانواده‌ها بروز می‌کند و پلیس موضوع را پیگیری می‌کند.
وی گفت: مرزبانی بالای 15 هزار کیلامتر از مرزها را صیانت می‌کند و این باعث افتخار نیروی انتظامی و ایران اسلامی است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: امروز کشورهای اطراف در آتش و خون می‌غلطند اما ایران در آرامش تمام قرار دارد.
طهماسبی بیان کرد: می توانیم فرهنگ قانون‌مداری و صیانت از ارزش‌های ایران اسلامی را در بین دانش آموزان و جوانان و نوجوانان ترویج دهیم و همایش امروز نیز با همین نیت برگزار شده است.
وی با اشاره به شعار هفته ناجا گفت: امنیت برای ما موضوع با اهمیتی است زیرا اگر یک روز در شهر و استان خودمان امنیت نداشته باشیم به طور قطع دچار مشکل خواهیم شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان تصریح کرد: متاسفانه تا سال 1394 بالغ بر 4 میلیون نفر در کشور مجروح و مصدوم حوادث ترافیکی داشتیم که زیبنده کشور ما نیست.
طهماسبی گفت: امیدواریم دانش آموزان ما فرهنگ درست ترافیکی را در بین خانواده‌ها نهادینه کنند.
وی تاکید کرد: یک جوانی که می‌خواهد جایی شاغل شود سوءپیشینه می گیرد اما جوان می‌خواهد گواهینامه بگیرد قانون مشابهی برای بررسی سوابق رانندگی و تخلفات احتمالی وجود ندارد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: امنیت و اشتغال دو بال پیشرفت و توسعه هستند و اگر هر کدام نباشند کشور دچار چالش خواهد شد.
طهماسبی تاکید کرد: ما می توانیم از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی فرهنگ‌سازی انجام دهیم و آسیب‌های مبتلای جوانان را از این طریق کاهش دهیم و باید فضای مجازی را یک ظرفیت بدانیم.
وی در پایان ابراز کرد: امروز دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی دستاوردهای چشمگیر و بزرگی است و باید به نظام و کشورمان و امنیت حاکم بر کشور افتخار کنیم.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار