به مناسبت هفته ناجا؛

سرپرست فرماندهی هنگ مرزی اترک گلستان از ویزیت رایگان 492 نفر از اهالی برخی روستاهای مرزی گنبدکاووس به مناسبت بزرگداشت هفته ناجا ( 14 تا 20 مهر ) توسط تیم های پزشکی خبر داد.

 فوت یک مرزنشین براثر آتش سوزی بخاری نفتی

به گزارش گلستان 24؛سرهنگ محمدرضا سراوانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دراین طرح یک روزه، چهار تیم پزشکی از بهداری مرزبانی گلستان، هنگ مرزی اترک، انتظامی گنبدکاووس و دریابانی بندرترکمن و یک تیم از جمعیت هلال احمر حضور داشتند. 
وی گفت: در این تیم ها که در مجموع دو پزشک متخصص اطفال و فوق تخصص کلیه و چهار پزشک عمومی و سایر عوامل درمانی در امور مامایی و زنان و انجام تزریقات حضور داشتند، 492 بیمار ویزیت و 75 نفر نیز از خدمات تزریقات استفاده کردند.
سرهنگ سراوانی اضافه کرد: دراین اقدام خداپسندانه که روز گذشته در روستاهای مرزی قیزلر، دوزالوم و روستاهای اقماری آنان اجرا شد، حدود 50 میلیون ریال داروی رایگان نیز به بیماران داده شد.

*** فوت یک مرزنشین براثر آتش سوزی بخاری نفتی 
سرپرست فرماندهی هنگ مرزی اترک گلستان همچنین از وقوع یک فقره آتش سوزی در یک واحد مسکونی در روستای دوزاولوم جنوبی گنبد که منجر به سوختگی و فوت مردی 30 ساله شد، خبر داد و گفت: این حادثه براثر آتش سوزی یک بخاری نفتی رخ داد.
سرهنگ سراوانی افزود: این حادثه ساعت سه بامداد روز شنبه هفته جاری رخ داد و فردی به نام 'بهروز - ش' که قصد خاموش کردن آتش بخاری با پتو را داشت، خود دچار آتش سوزی می شود.
وی اضافه کرد: این فرد که بر اثر آتش سوزی، دچار سوختگی 95 درصدی می شود با وجود اینکه به بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس و در ادامه به بیمارستان پنج آذر گرگان انتقال داده شد، به دلیل شدت جراحات فوت می کند.
هنگ مرزی اترک، مسئولیت حراست از مرزهای زمینی جمهوری اسلامی ایران با کشور ترکمنستان را در محدوده استان گلستان بطول تقریبی 350 کیلومتر برعهده دارد و مقر آن در گنبدکاووس است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار