فرماندار کردکوی:

فرماندار کردکوی با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری، گفت: عملکرد مطلوب نیروی انتظامی می‎تواند چهره مطلوب‎تری از حاکمیت را در نزد مردم به نمایش بگذارد و موجب جلب اعتماد شود.

فعالیت شبانه روزی نیروی انتظامی برای تأمین نظم و امنیت

به گزارش گلستان 24؛مجتبی جمالی صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی و نظامی، ضمن گرامیداشت هفته ناجا و با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نیروی انتظامی می‎تواند نمایش رفتار حاکمیت باشد، اظهار کرد: در صورتی که عملکرد نیروی انتظامی مطلوب باشد به‎دلیل گستردگی و فراگیر بودن فعالیت نیروی انتظامی در همه طیف‎ها و لایه‎ها و تأمین مقوله مهم امنیت می‎تواند چهره مطلوب‎تری از حاکمیت را در نزد مردم به نمایش بگذارد و موجب جلب اعتماد شود.

 وی وظایف نیروی انتظامی را از لحاظ گستردگی، تنوع، تعدد و شبانه‎روزی بودن ارائه خدمات متفاوت از سایر دستگاه‎ها و نهادها دانست و اظهار کرد: نیروی انتظامی برای تأمین نظم و امنیت به صورت شبانه‎روزی در حال فعالیت است در عین حال با همه لایه‎های اجتماعی ارتباط دارد.

فرماندار کردکوی تصریح کرد: گرامیداشت هفته ناجا به‎منظور بازخوانی و یادآوری جایگاه و مسؤولیت نیروی انتظامی، تقدیر از تلاش مجموعه نیروی انتظامی و دستگاه‎های مرتبط در تأمین امنیت و نگاه به آینده برای ارائه عملکرد بهتر است.

جمالی عملکرد نیروی انتظامی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تغییرات اجتماعی گسترده با خود تأثیرات اجتماعی به همراه داشته که این مسأله موجب تغییر تعریف مقوله امنیت شده است.

وی با بیان اینکه با تغییر تعریف امنیت باید راهکارهای آن نیز تغییر و متناسب با مسأله شود، اذعان کرد: تغییر رویکرد انتظامی برای تأمین مسأله امنیت به‎معنای تغییر فرمول نیست اما یکی از تغییر رویکردهای انتظامی برای مسأله امنیت را می‎توان گسترش تعاملات با مردم و سایر دستگاه‎های همکار برشمرد.

فرماندار کردکوی با بیان اینکه تعامل نیروی انتظامی با مردم و دستگاه‎های مرتبط در تأمین امنیت به پیشگیری کمک می‎کند، یادآور شد: این مهم در شهرستان کردکوی وجود دارد در عین حال انتظار ما بیش از این است، از طرفی تعاملات بین نیروی انتظامی و دستگاه‎های مرتبط تأمین امنیت باید دوطرفه باشد تا توفیقات حوزه امنیت متناسب با تغییر روندهای امنیتی تداوم یابد.

گفتنی است؛ فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی نیز در این مراسم گزارشی از خدمات و عملکرد 6ماهه انتظامی شهرستان ارائه کردند.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار