فرمانده انتظامی گلستان خبر داد

فرمانده انتظامی گلستان از ارائه خدمات پزشکی رایگان توسط پزشکان معاونت بهداری پلیس گلستان در هفته ناجا و در مناطق مرزی محروم استان گلستان خبر داد.

ارائه خدمات پزشکی رایگان در هفته نیروی انتظامی

علی‌اکبر جاویدان صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران استان گلستان که با موضوع برنامه‌های هفته ناجا در استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: نیروی انتظامی به عنوان ابزار حاکمیت، بخشی از اقداماتش اقدامات سلبی است و مجبور به اجرای ماموریت‌ها و برخوردهای فیزیکی است و اگر اقدامات فرهنگی زودتر انجام شود و تاثیرگذارتر باشد به طور قطع اقدامات سلبی پلیس نیز شکل نمی‌گیرد

وی ادامه داد: ریشه بسیاری از جرائم و اتفاقات و جرائم خشن و قتل‌ها به دلیل کم کاری برخی از دستگاه‌های دیگر است و متاسفانه این کوتاهی‌ها باعث بروز حوادثی می‌شود که به سادگی می‌توان با اقدامات فرهنگی از بروز بسیاری از این حوادث پیشگیری کرد.

جاویدان گفت: اهداف ما در هفته ناجا افزایش سرمایه اجتماعی در جامعه است و معتقدیم هر جایی که مردم با پلیس همراه بودند ما موفق بودیم و هر جایی که مردم مقاومت کردند، پلیس به توفیقات مورد نظر نرسیده است و پلیس به دنبال جلب رضابت مردمی برای افزایش کیفیت خدمات پلیس در جامعه هستیم.

فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: ما به دنابال اجتماعی کردن موضوعات امنیتی هستیم تا بتوانیم بسیاری از مشکلات انتظامی و امنیتی را با فعالیت‌های اجتماعی و اقدامات نرم حل کنیم.

جاویدان با اشاره به آغاز هفته ناجا از 14 مهرماه جاری، گفت: در این هفته سعی می‌کنیم توانمندی‌های پلیس در راستای ایجاد نظم و امنیت در جامعه را به نمایش بگذاریم تا مردم نیز به خادمان خود اعتماد بیشتری را داشته باشند.

وی تاکید کرد: توجه به کیفیت برنامه‌های هفته ناجا از جمله اهداف این هفته است که 100 برنامه در هفته ناجا در استان گلستان اجراء می‌شود.

 

فرمانده انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان روز شنبه هفته آینده در ستاد فرماندهی انتظامی استان گلستان برگزار می‌شود.

جاویدان گفت: در طول هفته همایش راهپیمایی خانوادگی، کوهپیمایی، همایش طلایه‌داران ترافیک، دیدار با خانواده شهداء و ایثارگران، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در گلستان و امامان جمعه و جماعات استان اجرا می‌شود.

وی متذکر شد: همایش پلیس و اصناف نیز در این هفته با محوریت پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان گلستان برگزار می‌شود و این همایش نیز به عنوان تجلیل از صنوف الگو برگزار خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان گلستان تصریح کرد: اجرای طرح مردم یاری و خدمات درمانی و حضور در نقاط محروم محرزی یکی دیگر از برنامه‌های هفته ناجا در استان گلستان است و برنامه‌ریزی شده پزشکان متخصص و عمومی معاونت بهداری فرماندهی انتظامی استان گلستان در این مناطق خدمات رایگان را ارائه دهند.

جاویدان گفت: کلانتری 15 گرگان در شهرک امام خمینی (ره) در هفته ناجا افتتاح خواهد شد که این کلانتری در روز یکشنبه هفته آینده افتتاح می‌شود و همچنین ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان گالیکش و آزمایشگاه تشخیص نوع و خلوص مواد مخدر در ستاد فرماندهی انتظامی استان گلستان نیز افتتاح می‌شود.

وی گفت: نشست با مسوولان دستگاه قضایی با عنوان کمیسیون راهبردی قضایی با تمرکز بر افزایش تعاملات برای برخورد با مجرمان برگزار می‌شود.

فرماندهی انتظامی استان گلستان تصریح کرد: خدمات پلیس در هفته ناجا از هفت صبح تا ساعت 17 هر روز اجرا می‌شود تا در این هفته یک خدمات مضاعفی را برای شهروندان داشته باشیم.

جاویدان گفت: در هفته ناجا هر روز معاونان و فرماندهان انتظامی گلستان در دفتر 197 فرماندهی انتظامی گلستان حاضر هستند و به مطالبات و درخواست‌های مردم پاسخ خواهند داد و این طرح در سراسر استان اجرا می‌شود و تدبیری شده که روسای کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در مساجد حاضر شوند و میزان ارتباط خود با مردم را بیشتر کنند.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار