رئیس دانشگاه فرهنگیان گلستان:

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان گلستان با اشاره به جذب ۳۲۵ دانشجوی جدید در دانشگاه فرهنگیان گلستان گفت: بیش از ۶۰ درصد دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان گلستان در دوره ابتدایی تحصیل می‌کنند.

جذب ۳۲۵ دانشجوی جدید در دانشگاه فرهنگیان گلستان

به گزارش گلستان 24؛محمدباقر مسعودی صبح امروز در آیین آغاز سال تحصیلی دانشگاه فرهنگیان استان گلستان اظهار داشت: در سطح کشور مشاغل زیادی وجود دارد و باید به این دانشجویانی که شغل معلمی را برگزیدند تبریک گفت.

وی تصریح کرد: دانشگاه فرهنگیان در استان گلستان دارای دو پردیس برای دانشجویان دختر و پسر است.

مسعودی تاکید کرد: ورودی  دانشجویان فرهنگیان در سال 1391 ما تحویل آموزش و پرورش شدند و ورودی سال 1392 نیز برای تدریس با آموزش و پرورش همکاری می‌کنند.

وی تاکید کرد: امید داریم گزارش عملکرد این دانشجو معلمان که در دانشگاه فرهنگیان تحصیل کردند، از سوی آموزش و پرورش بیان شود تا ضعف‌های خود را در سال آینده برطرف کنیم.

رئیس دانشگاه فرهنگیان گلستان ادامه داد: از 325 نفر دانشجوی که جذب دانشگاه فرهنگیان شدند 43 نفر رتبه کمتر از هزار دارند و هوش و استعداد این دانشجویان می‌تواند نقش زیادی در موفقیت آموزش و پرورش کشور شود.

مسعودی افزود: بیش از 60 درصد دانشجو معلمان ما دانشجو و معلم دوره ابتدایی هستند و این دوره آن قدر اهمیت دارد که دوره اساسی آموزش و پرورش نامیده می‌شود.

وی گفت: در این دوره دانش‌آموزان آمادگی آموختن را دارند و آموزشی که به دانش‌آموزان می‌دهیم ماندگاریش مانند نقشی است که بر روی سنگ هک می‌شود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان گلستان یادآور شد: دوره ابتدایی فرصت طلائی در اختیار معلمان و مدیران ابتدایی است و امید داریم با برنامه‌های دانشگاه فرهنگیان و آموزش و پرورش آموخته‌های ما در این دوره منتقل شود.

مسعودی افزود: در دوره ابتدایی تنها آموزش مطرح نیست و باید به پرورش توجه شود و رشد اجتماعی، عقلانی در آن دیده شود و معضلات و مشکلات ما نشان می دهد که در رشد اجتماعی به ویژه آموزش و پرورش موفق نبوده است.

/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار