مدیر حقوقی و امور قراردادهای شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان:

مدیر حقوقی و امور قراردادهای شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان گفت که 10 قرارداد راکد و غیرفعال با متراژ 80 هزار و 387 مترمربع در شهرک‌های صنعتی مناطق مختلف استان تعیین تکیف شد.

فسخ قراردادهای راکد و غیرفعال در شهرک‌های صنعتی با جدیت دنبال می شود

به گزارش گلستان24؛از روابط این شرکت، محمد ایری اظهار کرد: تعیین تکلیف این قراردادها در نشست هیات حل اختلاف و داوری شرکت در شهرک‌های صنعتی بندرگز، بندرترکمن،آق قلا، گرگان، فاضل آباد و گنبدکاووس انجام شده است.
او گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان طبق شیوه نامه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و در راستای انجام تعهدهای طرف‌های قرارداد، پس از طی تشریفات مقرر در شیوه نامه از جمله ارسال اخطاریه نسبت به تعیین تکلیف قراردادهای راکد و فعال کردن زمین های غیرفعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، نشست هیأت حل اختلاف و داوری برای تعیین تکلیف قراردادهای راکد و غیرفعال اقدام می کند.
وی همچنین دریافت نکردن پروانه ساختمانی، ساخت و ساز نکردن، اخذ نکردن پروانه پایان کار، بدهی مالی، انقضای اعتبار یا باطل شدن جواز تأسیس را از جمله موارد تخلف طرف‌های قرارداد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اعلام کرد و افزود: این تخلف ها در نشست های هیأت حل اختلاف و داوری مورد بررسی قرار می‌گیرد.
ایری تعیین تکلیف قراردادهای راکد و غیرفعال از طریق هیأت حل اختلاف و داوری را یک راهکار مفید و تخصصی در برخورد با واحدهای متخلف بدون ارجاع به مراجع قضایی دانست و خاطرنشان کرد: فسخ قراردادهای راکد و غیرفعال در شهرک‌های صنعتی با جدیت دنبال می شود تا به ‌واسطه آن، زمین مورد نیاز برای سرمایه‌گذاران واقعی به منظور ایجاد واحدهای تولیدی و فرصت‌های شغلی در استان فراهم شود.
به گزارش ایرنا در استان گلستان 13 شهرک و 10 ناحیه صنعتی مصوب وجود دارد که 12 شهرک و 9 ناحیه صنعتی آن قابلیت واگذاری زمین به منظور سرمایه گذاری صنعتی اعم از داخلی و خارجی را دارند و برخی نیز فعال هستند.
طبق گزارش شرکت شهرک های صنعتی گلستان از مجموع یکهزار و 11 قرارداد بسته شده در شهرک ها و ناحیه های صنعتی استان، 669 واحد با سرمایه گذاری 7 هزار و 303 میلیارد ریال و اشتغالزایی 12 هزار و 505 نفر در حال بهره برداری است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار