طبق اعلام وزرات کشور؛

طبق اعلام وزارت کشور دقایقی پیش هیات دولت به ریاست دکتر حسن روحانی، انتصاب دکتر سید مناف هاشمی را به سمت استاندار گلستان تایید کرد.

هشتمین استاندار گلستان منصوب شد+سوابق

به گزارش گلستان24،بعد از کش و قوس های فراوان در فضای سیاسی و رسانه ای استان در خصوص انتخاب استاندار جدید گلستان علیرغم در خواست بومی بودن استاندار توسط مردم و احزاب سیاسی استان، طبق شنیده ها و تایید وزارت کشور سید مناف هاشمی هشتمین یک گزینه غیر بومی استاندار گلستان شد.

مناف هاشمی زاده ملرد از توابع شهرستان نکا می باشد، وی  استاد دانشگاه و سیاستمدار ایرانی است، وی تحصیلات خود را در مقطع فوق لیسانس در انستیتوی کارولینسکا سوئد در رشتهٔ شهرسازی به پایان رساند و موفق به اخذ گواهینامهٔ دکتری از این دانشگاه شد،وی پیش تر معاونت توسعه و پشتیبانی و جانشینی وزارت ورزش و جوانان را بر عهده داشت.

هاشمی از مدیران دولت اصلاحات بوده و  در دوران مدیریت محمدباقر قالیباف در شهرداری تهران مسئولیت‌هایی همچون معاونت برنامه‌ریزی و توسعهٔ شهری،قائم مقام معاونت خدمات شهری،[مدیرکل تشخیص و وصول درآمد را بر دوش داشته است؛ و با روی کار آمدن حسن روحانی به معاونت وزارت ورزش و جوانان منصوب شدو بعد از استعفای محمود گودرزی، سرپرست وزارت ورزش و جوانان شد.

انتهای پیام/پ

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار