سهم خواهی اصلاح طلبانه این بار در گلستان؛

برخی کانال های استان که منتصب به اصلاح طلبان هستند با ایجاد یک فضای انتقادی در شبکه های اجتماعی خواهان سهم گیری از دولت آقای روحانی هستند.

فشار بی امان بر روی نمایندگان مجلس برای روی کار آمدن فردی اصلاح طلب در گلستان

به گزارش گلستان 24؛با گذشت چند ماه از شروع دولت دوازدهم پروسه تغیر استانداران توسط وزارت کشور رقم خورده است و کسانی که لایق بوده اند مانده و کسانی که ضعف های زیادی داشته اند تغیر کرده اند.

حسن صادقلو استاندار گلستان در چهار سال مدیریت در استان گلستان با داشتن مسیری اعتدالی و پرهیز از برخی افراطی گیری ها شیوه مناسبی در مدیریت استان اجرا کرده است.

با این حال برخی از اصلاح طلبان استان که خواهان برکناری وی هستند با دامن زدن به مسائل نامربوط و حاشیه خواستار روی کار آمدن افراد هم حزبی خود هستند و مطالبی انتقادی در این خصوص در فضای مجازی انتشار می دهند.

یکی از موضوعاتی که این افراد نسبت به آن مانور می دهند در خواست مردم برای روی کار آمدن یک فرد اصلاح طلب بومی می باشند،این مطلب از جانب بومی بودن صحیح ولی از لحاظ ضرورت اصلاح طلب بودن نادرست است.

این افراد که در کانال های معلوم الحال خود که عده ی کمی در آن عضو هستند افراد مورد نظر خویش را نیز پیشنهاد داده اند و نمایندگان استان در مجلس را هم تهدید به یک دوره ای شدن کردند.

نظر اکثر مردم استان در انتخابات بر روی نمایندگان فعلی مجلس و شخص آقای روحانی بوده است و نظر این مقامات در خصوص انتخاب استاندار نیز برای مردم قابل درک و پذیرش است.

 مطرح کردن این موضوع که اگر استاندار از گزینه های اصلاح طلب مورد نظر گردانندگان این کانال های تلگرامی نباشد مردم به نمایندگان مجلس رای اعتماد مجدد نمی دهند دروغی آشکار است،چرا که این افراد با نام مردم به دنبال سهم خواهی از دولت هستند.

وجود یک مدیر مدبر بومی چه اصلاح طلب و چه مستقل الزامی است ولی در این موضوع که باید حتما یکی اصلاح طلب سکان استانداری استان را در دست بگیرد نمونه ای از سیاسی کار به وضوح دیده می شود.

جدای از این موضوعات مطرح کردن این گونه مسائل از سوی برخی از کانال های اصلاح طلبان متضاد با دموکراسی و اعتدالی است که رئیس جمهور روحانی شعارش را داده بوده است.

مردم گلستان نیز نیازمند یک مدیر درستکار و با تجربه و هم استانی خود هستند و برای آنها فرقی نمی کند که چه کسی با چه گرایش سیاسی بر کرسی استانداری گلستان می نشیند و مطرح کردن هر گونه صحبتی از سوی مردم در فضای مجازی کذب محض است.

با این تفاصیل انتصاب مجدد اقای صادقلو به عنوان استاندار گلستان برای استان مفید خواهد بود چرا که وی در مسیر اعتدال و شخص کاملا بومی و پیشنهاد شده از سوی آیت الله نور مفیدی هستند.

انتهای پیام/پ

ارسال نظر

آخرین اخبار