رئیس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش گلستان:

رئیس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش استان گلستان گفت: امسال ۶ هزار دانش آموز گلستانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام می‌شوند.

اعزام  ۶ هزار دانش آموز گلستانی به اردوی راهیان نور

به گزارش گلستان24، محمد ضیایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی استان گلستان در سال تحصیلی جدید در آزادشهر اظهار داشت: در سال تحصیلی 96 بیش از 6 هزار دانش آموز دختر و پسر گلستانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام می‌شوند.

وی تاکید کرد: امروز 160 نفر از دانش آموزان شهرستان‌های آزادشهر و مینودشت در قالب نخستین گروه به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند. در سال تحصیلی جدید و در مرحله نخست یعنی تا پایان مهر 1500 نفر در قالب 32 اتوبوس به مناطق عملیاتی غرب اعزام خواهند شد.

رئیس اداره فرهنگی آموزش و پرورش استان گلستان خاطرنشان کرد: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی دانش‌آموزان با ارزش‌های دفاع مقدس از مهم‌ترین دستاوردها و برنامه‌های ستاد راهیان نور دانش‌آموزی استان گلستان است.

ضیایی اظهار داشت: دانش آموزان گلستانی از مهر تا اسفند96 در پنج مرحله برای بازدید از مناطق عملیاتی غرب و جنوب اعزام می‌شوند. برای سال تحصیلی جدید، اولویت با دانش آموزان پایه دهم بوده و ثبت‌نام دانش‌آموزان به منظور اعزام هم از اول مهر آغاز شده است.

/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار