معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان :

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در واکنش به سخنان جاهلانه رییس جمهور آمریکا و در پیامی این اظهارات ضد ایرانی را محکوم کرد و گفت: ترامپ نشان داد که از کمترین دانش سیاسی برخوردار است.

یاوه گویی های ترامپ نمایانگر مواضع خصمانه این کشورعلیه ملت شهید پرور ما بود

به گزارش گلستان24، از استانداری گلستان علی اصغر طهماسبی روز شنبه در این پیام افزود: اظهارات سراسر غیرواقعی و دروغ پردازی های رییس جمهور آمریکا علیه ایران نمایانگر مواضع خصمانه این کشورعلیه ملت شهید پرور ما بود و بار دیگر استیصال و واهمه آنها را در مقابل اراده مستحکم مردم ایران نمایان ساخت.
وی اضافه کرد: درماندگی وعصبانیت از روند توسعه جمهوری اسلامی ایران و ناکام ماندن نقشه ها و دسیسه های آمریکا در منطقه خاورمیانه باعث استیصال شدید مقامات بلند پایه این کشورشده و ترامپ را به هذیان گویی و یاوه گویی علیه جمهوری اسلامی ایران وادار کرده است. 
معاون استاندار گلستان با تاکید بر اینکه برجام یک سند معتبر بین المللی است، افزود: تائید نکردن آن از سوی دونالد ترامپ فاقد هرگونه ارزش است و رییس جمهور آمریکا با چنین اظهاراتی نشان داد که از حداقل دانش سیاسی نیز برخوردار نیست. 
طهماسبی همچنین نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با تروریسم در منطقه را غیرقابل انکار دانسته و بیان کرد: اگر اقدام های به موقع سپاه نبود دامنه تروریسم مرزهای کشور را در بر می گرفت، این نهاد با رشادت های تاریخی در 8 سال دفاع مقدس در کنار سایر قوای مسلح و مردمی و پس از آن به عنوان مانع محکمی در برابر گروههای تروریستی تکفیری و اقدامات آنها و عامل اصلی بازگشت تدریجی آرامش و ثبات در منطقه بوده است. 
وی تاکید کرد که بدون شک تکرار چنین اظهارات خصمانه و سفیهانه از سوی سردمداران جبهه استکبار جهانی باعث انزجار و نفرت هر چه بیشتر ملت بزرگ ایران و تمام آزاده خواهان جهان از آنها خواهد شد. 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار