رئیس شورای اسلامی شهر گرگان:

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: شهرداری گرگان به سمت هوشمندسازی خدمات حرکت کند.

شهرداری گرگان به سمت هوشمندسازی خدمات حرکت کند

به گزارش گلستان 24 ، فائزه عبداللهی، شامگاه شنبه در خصوص نهایی شدن گزینه شهردار گرگان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شورای دوره پنجم شهر گرگان بعد از ۱۸ جلسه، به گزینه مورد نظر برای انتخاب شهردار رسید.

وی افزود: منتخبان مردم، امروز (۲۲ مهر)، سیدمحمدعلی ثابت قدم را برای تصدی شهرداری گرگان انتخاب کردند.

عبداللهی به سوابق مدیریتی سیدمحمدعلی ثابت قدم گریزی زد و ادامه داد: از جمله سوابق ایشان می توان به معاونت مدیرکل بنیاد مستضعفان و جانبازان انقلاب اسلامی استان گیلان، مدیرکل مهندسی بنیاد مستضعفان و جانبازان کشور، سرپرست اداره کل تأمین مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، دبیر ستاد تأمین مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و ... اشاره کرد.

وی افزود: ثابت قدم در سال ۹۲، مدیر شهری برتر کشور شد و از سال ۹۴ تا ۹۶، شهردار کلان شهر رشت بود.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان در خصوص سیاست های اجرایی ثابت قدم در مدیریت شهرداری گفت: حمایت تشکیلاتی از کارکنان، استفاده از نیروهای متخصص و کارآمد، آموزش های ضمن خدمت برای پرسنل شهرداری و آشنا شدن آن ها با مسائل به روز کشور از مواردی است که وی بر آن تأکید دارند.

وی همچنین گفت: در مباحث توسعه مدیریت شهری، شهردار جدید بر چابک سازی و هوشمندی سازی شهرداری و ایجاد نگاه پژوهشی محور به پروژه ها، اصلاح ساختار نظام جذب سرمایه گذاری، توجه به توریسم تأکید دارند.

عبداللهی تصریح کرد: ثابت قدم در برنامه های ارائه داده به شورا به مقوله وجود ترافیک، کمبود فضای اجتماعی، عدم وجود درآمد پایدار، کمبود زیرساخت های شهری، عدم وجود مدیریت یکپارچه در گرگان اشاره کردند.

وی با اشاره به برندسازی شهر که در برنامه های ثابت قدم جای دارد، افزود: شهردار جدید به احیای بافت تاریخی گرگان که ظرفیت خوبی برای توسعه شهر است، تأکید دارند و آن را دارای قابلیت جهانی شدن می دانند.

فائزه عبداللهی

تحقق بودجه گرگان نیازمند سرمایه گذاری است

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان در خصوص تحقق بودجه ۲۲۰ میلیاردی شهر گرگان اظهار کرد: از اول سال در بحث بودجه عقب رفتگی داشتیم و این مختص به شورای جدید نیست، بخش اعظم بودجه ما از طریق فروش املاک محقق می شود، که تاکنون اقدام جدی ای نسبت به فروش املاک که در اعتبارات سال ۹۶ دیدیم، انجام نشده است و بخش بعدی سرمایه گذاری است که در آن نیز عقب هستیم.

وی گفت: امیدواریم در طی ماه های آتی در این دو بخش، با کمک شهردار جدید اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

عبداللهی در خصوص مصوبات شورا تأکید کرد: اولویت اصلی ما تاکنون انتخاب شهردار بود و بیشتر جلسات به انتخاب آن گذشت، مصوباتی که در شورا بماند نداریم.

وی در پایان گفت: شورای فعال و پویایی داریم و ۱۸ جلسه برگزار شده و به اندازه کافی تلاش صورت می گیرد.


منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار