صبح امروز صورت گرفت :

نشست خبری دکتر فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان صبح امروز دوشنبه 24 مهرماه در حالی برگزار شد که سایه سنگین یک سوال بر این نشست همراهی می کرد .

پاسخ های قانع کننده مسئولان دانشگاه به ساخت بیمارستان 1000 تختخوابی جلین

به گزارش گلستان24؛ساخت بیمارستان 1000 تختخوابی جلین محور اصلی سوالات برخی خبرنگاران از رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان بود که احتمال می رود هماهنگ شده و هدفمند به طرح سوالاتی در این زمینه پرداختند .

خبرنگاران مدعی بودند که چرا دانشگاه فقط روی این زمین که زیرساختهای لازم را ندارد تکیه کرده و از زمین 60 هکتاری غافل شده اند و از سوی دیگر چرا رئیس دانشگاه جواب نامه شورای شهر گرگان را نمی دهد .

رئیس و معاونین دانشگاه نیز البته جوابهای قانع کننده ای دادند . دکتر بداخشان معاون غذا و دارو و مشاور رئیس دانشگاه اظهار کرد : زمین جلین در یک برگه صورتجلسه به ما واگذار شده و محضری نیست و در واقع ما مالک نیستیم .

دکتر عبدالرضا فاضل رئیس دانشگاه  نیز افزود : در بحث زمین 60 هکتاری زمینی به ما واگذار نشده و اینکه ما پول بدهیم که این زمین را بخریم شرایطش را نداریم و نمی توانیم از حقوق پرسنل بزنیم و برای پز دادن بگوییم فلان بیمارستان ساخته شد، باید این زمین به ما اهدا شود .

فاضل ادامه داد : برای ما گرفتن مجوز خیلی مهم بود برای همین نمی خواهیم مجوز هایی که برای احداث بیمارستان داریم از دست بدهیم .

امیر حاج محمدی معاون توسعه دانشگاه نیز گفت : در خصوص مکان یابی ها برای احداث بیمارستان اینکار از عهده خود بیمارستان خارج است و یک کارگروهی روی آن نظر می دهند مثلا احداث بیمارستان در کنار فرودگاه از نظر پدافند غیر عامل درست نیست و یا در مرکز شهر احداث بیمارستان 500 تختخوابی باعث ترافیک و تردد می شود .

/ گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار