استاندار گلستان:

استاندار گلستان گفت: در واقع اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری مدیریت با استفاده از وضع موجود و بدون اتکا به دیگران است.

ملاک اقدامات ما جلب رضایت‌مندی مردم، سربلندی در برابر وجدان خود و خداوند است

به گزارش گلستان24؛به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، سیدمناف هاشمی در دیدار با مدیران حوزه سیاسی و فرمانداران شرق استان،  با اشاره به ظرفیت‌های استان در مسیر توسعه، اظهار کرد: ملاک اقدامات ما جلب رضایت‌مندی مردم، سربلندی در برابر وجدان خود و خداوند است.

وی ضمن تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته، تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم در مسیر ترسیم شده برای توسعه حرکت کنیم و با توجه به اینکه یکی از شعارهای اصلی دولت، تدبیر بوده است باید بتوانیم این کلام را در بحران‌ها معنا کنیم.
وی افزود: در واقع اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری مدیریت با استفاده از وضع موجود و بدون اتکا به دیگران است.
وی یادآور شد: امروز جمهوری اسلامی توانسته است ارتباطی منطقی و مسالمت‌آمیز در عرصه بین‌المللی ایجاد کند و تمام دشمنی‌ها با ایران بدان جهت است که فضا برای ایران باز شده و دشمنان نگران مراودات جمهوری اسلامی ایران هستند.
استاندار گلستان با اشاره به شرایط خاص جهانی و کشور، خاطرنشان کرد: مردم نیاز به امید دارند و همه باید تلاش کنیم کارنامه خوبی در برابر مردم داشته باشیم و بتوانیم انتظارات ایجاد شده را پاسخگو باشیم.
هاشمی با تاکید بر منابع غنی استان، گفت: نقش فرمانداران در شناسایی فرصت‌های توسعه و رشد در عرصه شهرستان‌ها منحصر به فرد است و امیدواریم با اصلاح برخی روش‌ها بتوانیم زمینه افزایش اشتغال را فراهم آوریم.  

 

ارسال نظر

آخرین اخبار