سید مناف هاشمی:

استاندار؛ گلستان را نمونه و الگوی وحدت در کشور بیان کرد و گفت: وحدت موجود در جمهوری اسلامی ایران بویژه در استان گلستان باعث افتخار است و بطور قطع می تواند زمینه های توسعه را فراهم آورد.

من به عنوان سرباز در خدمت تقویت این وحدت هستم

به گزارش گلستان24؛سید مناف هاشمی روز چهارشنبه در مراسم فارغ التحصیلی و عمامه گذاری طلاب مدرسه علوم دینی مصلحی شهرستان آق قلا واقع در شمال گلستان که با حضور روحانیون اهل سنت و تشیع، نمایندگان استان درمجلس و جمعی از مسئولان برگزار شد، اظهار کرد: من به عنوان سرباز در خدمت تقویت این وحدت هستم، بزرگان زیادی در منطقه داریم تلاش خواهیم کرد در مسیر توسعه؛ عدالت و توازن اجتماعی و حقوق شهروندی را برقرار کنیم.
وی با بیان اینکه مکلف هستم به همه حوزه ها توجه کنم، افزود: امروز نگاه مردم به بزرگان، علماء و روحانیت است و وحدت و همدلی مردم در ایران اسلامی به برکت حضور آنان در جامعه است.
استاندار گلستان با بیان اینکه تداوم آرمان‌ها و ارزش های انقلاب اسلامی به واسطه نقش آفرینی مؤثر حوزه های علمیه و روحانیت محقق خواهد شد، گفت: حوزه های علمیه با استمرار تفکر دینی از جایگاه مهمی در جامعه برخوردار هستند.
به گفته وی؛ طلاب علوم دینی باید با تلاش و همتی مضاعف در مسیر تحصیل علوم دینی گام برداشته و با تبلیغات گسترده دشمنان اسلام مبارزه کنند و در این مسیر مردم را آگاه سازند.
وی همچنین یادآور شد که وحدت و همدلی مردم ایران باعث شده که برنامه های اسرائیل و آمریکا موفق نباشد و موفقیت های کشور در سایه وحدت به دست آمده است.
هاشمی اضافه کرد که توسعه نیاز به مشارکت همه کسانی که حقوق شهروندی داشته و رای می دهند بوده وهمه باید پای کار باشند.
آق قلا در 15کیلومتری گرگان واقع است، بیشتر ساکنان این شهرستان را هموطنان ترکمن تشکیل می دهند.

/ ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار