مدیرکل استاندارد گلستان:

مدیرکل استاندارد استان گلستان گفت: ۶ جایگاه سی.ان.جی استان گلستان را گازشان در سال گذشته قطع شد و امروز جزء ۳ استان برتر در حوزه استانداردسازی جایگاه‌های سی.ان.جی هستیم.

۶ جایگاه سی‌ان‌جی غیراستاندارد در استان گلستان تعطیل شد

به گزارش گلستان 24 ، محمود فرمانی ظهر امروز در نشست خبری اصحاب رسانه استان گلستان اظهار داشت: در آخرین جلسه کارگروه کیفیت و خدمات تصویب شد که جایگاه سی.ان.جی که نتوانند استاندارد لازم را در استات کسب کنند، گازشان را قطع کنیم.

وی تصریح کرد: 6 جایگاه سی.ان.جی استان را گازشان در سال گذشته قطع شد و خرسندیم که امروز جزء 3 استان برتر در حوزه استانداردسازی جایگاه‌های سی.ان.جی هستیم.

مدیر کل استاندارد افزود: استاندارد یک معقوله فراسازمانی است و از 8 سال گذشته از مجموعه وزارتخانه‌ای جدا شد و ما امروز استاندارد را تنها در تولید نمی‌بینیم.

فرمانی با بیان اینکه 4 کمیته فنی را در 2 دانشگاه گلستان و منابع طبیعی کشاورزی گرگان داریم، افزود: امسال نسبت به یک سری از طرح‌ها اقدام کردیم و برخی از آن در دست اجرا است.

اولین همایش ملی استاندارد در یزد

وی یادآور شد: امید داریم  بتوانیم با جذب اعتبارات مناسب مجموعه آزمایشگاهی استاندارد را در استان گلستان به بهره‌برداری برسانیم.

مدیرکل استاندارد استان گلستان یادآور شد: در حوزه آب شرب گرگان ورود پیدا کردیم و 100 آزمایش میکروبی از آب گرگان در سال گذشته گرفتیم که همه ارزیابی‌ها خوب بود.

فرمانی گفت: 247 مهدکودک در سطح استان گلستان مورد ارزیابی قرار دادیم و 501 وسیله بازی در 64 پارک شهری را بازرسی کردیم.

مدیرکل استاندارد استان گلستان تاکید کرد: 3 آزمایشگاه هیدرواستاتیک تجهیز شدند و 6 پرونده نیز در دست بررسی شد و در حوزه تدوین استانداردها رویکرد ما محصولات بومی بود.

فرمانی گفت: در حوزه معاینه فنی خودرو زیر نظر وزارت کشور است و 3 وظیفه پشتیبانی، تایید صلاحیت شرکت‌ها، آموزش کارشناسان و مراکز فنی و تائید صلاحیت هیدرو استاتیک است که در استان 3 مرکز تاکنون تایید شدند.

انتهای پیام/


منبع : تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار