مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان خبر داد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان از سفر هیئت تجاری استان «قزل اوردا» کشور قزاقستان به استان گلستان خبر داد.

قزاقستان چهارمین بازار هدف استان گلستان محسوب می‌شود

به گزارش گلستان24؛حسین قوانلو صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: در راستای مراودات تجاری و پذیرش ارسال امروز یک هیئت تجاری از کشور قزاقستان به استان گلستان سفر می‌کند.

وی از سفر هیئت تجاری استان «قزل اوردا» کشور قزاقستان به استان گلستان خبر داد و تصریح کرد: یک هیئت تجاری از استان «قزل اوردا» کشور قزاقستان به استان گلستان سفر کردند که این سفر به منظور مراودات تجاری صورت گرفته است.

*استان «قزل اوردا» کشور قزاقستان دارای 326 هزار نفر جمعیت است/ «قزل اوردا» یکی از تجاری‌ترین و پررونق‌ترین استان کشور قزاقستان محسوب می‌شود

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان درخصوص استان «قزل اوردا» کشور قزاقستان ابراز کرد: استان «قزل اوردا» کشور قزاقستان دارای 326 هزار نفر جمعیت است و یکی از تجاری‌ترین و پررونق‌ترین استان کشور قزاقستان محسوب می‌شود.

قوانلو با اشاره به اینکه کشور قزاقستان یکی از قطب‌های کشاورزی است، اذعان کرد:به منظور مراوادات تجاری امروز استاندار «قزل اوردا» کشور قزاقستان که جنوبی‌ترین استان کشور قزاقستان محسوب می‌شود به همراه هیئت تجاری  به استان گلستان سفر می‌کنند.

وی درخصوص استان «قزل اوردا» کشور قزاقستان یادآور شد: استان «قزل اوردا» کشور قزاقستان یکی از نزدیکترین استان‌ها به گلستان است و دارای آب و هوای نسبتا معتدل است.

*استان «قزل اوردا» یکی از قطب‌های کشاورزی کشور قزاقستان است/ کشور قزاقستان چهارمین بازار هدف استان گلستان محسوب می‌شود

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان با بیان اینکه کشور قزاقستان چهارمین بازار هدف استان گلستان محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: استان «قزل اوردا» یکی از قطب‌های کشاورزی کشور قزاقستان است با توجه به اهمیتی که این استان دارد چهارمین بازار هدف استان گلستان محسوب می‌شود.

قوانلو موضوع کشاورزی را یکی از اهداف بزرگ و مهم استان گلستان برشمرد و اذعان کرد: از اهداف استان گلستان موضوع کشاورزی و کشت فراسرزمینی است و ما به دنبال مراوداتی هستیم که کشاورزان از سرزمین بسیار بزرگ و پهناور قزاقستان برای کشت و انتقال محصولاتی که در آنجا تولید می‌کنند برای خوراک قزاقستان و تامین خوراک ایران در آنجا مراودات را انجام می‌دهیم.

وی افزود: بازدید و ملاقات با استاندار گلستان از برنامه‌های هیئت تجاری کشور قزاقستان است و در یک همایشی با حضور تجار و بازرگانان استان گلستان و نمایندگانی از قزاق ها در گلستان برگزار می‌شود

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان یادآور شد: هیئت تجاری کشور قزاقستان در بعداز ظهر امروز بازدید از قزاق‌های استان گلستان واقع در قزاق محله شهرستان گرگان را خواهیم داشت و امشب نیز عازم استان مازندران خواهند بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار