نایب رئیس شورای اسلامی شهر کردکوی:

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کردکوی با بیان اینکه نمی‎توانم ادعا کنم که انتخابم در مسأله شهردار کاملاً درست بوده است، گفت: ممکن است روزی از انتخابم در مسأله شهرداری کردکوی پشیمان شوم و یا احساس سربلندی کنم.

 ممکن است روزی از انتخاب شهردار کردکوی پشیمان شوم

به گزارش گلستان24؛امیر قاسمی صبح امروز در هجدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر کردکوی علت انتقادات مردم در خصوص شهردار منتخب را به اعتماد فراوان مردم به رسانه‎ها دانست و اظهار کرد: انتقاد مردم به‎دلیل اعتماد آنها به رسانه‎ها است اما وقتی در مسأله انتخاب شهردار سخنان شخصی ما را می‎شوند نظرشان تغییر می‎کند!

وی انتقادات رسانه‎ها را یک‎طرفه خواند و ابراز کرد: اگرچه با توجه به اتفاقاتی که در جلسه ارائه برنامه کاندیدای تصدی شهرداری رخ داد به رسانه‎ها حق می‎دهم در عین حال معتقدم کمی هم موضع آنها یک‎طرفه بود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کردکوی با بیان اینکه دیکته نانوشته غلط ندارد، اذعان کرد: تا زمانی که شهردار منتخب آغاز به کار نکند، نمی‎توان راجع به وی قضاوت کرد.

*عملکرد شهردار منتخب در ارائه برنامه خوب نبود

 وی ادامه داد: بسیاری اوقات در حالی که تصور می‎شد برخی گزینه‎های شهرداری بهترین گزینه هستند اما عملکرد مطلوبی نداشتند و برخی اوقات نیز افرادی که تصور می‎شد مناسب تصدی شهرداری نیستند عملکرد مناسبی را ارائه کردند.

قاسمی با بیان اینکه امید است در انتهای چهار سال نسبت به عملکرد خود دفاع خوبی داشته باشیم، اذعان کرد: بنده هم همگام با رسانه‎ها اعتقاد دارم شهردار منتخب در ارائه برنامه عملکرد خوبی نداشت اما مسأله این است که ما به سخن‎وری رأی ندادیم و نظر ما این بود که «محسن تربتی‎نژاد» می‎تواند بهترین عملکرد را داشته باشد.

*انتقاد رسانه‎ها به شهردار منتخب به‎دلیل عدم سخن‎وری و فقدان رزومه قوی است!

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کردکوی با بیان اینکه عملکردها درستی یا نادرستی انتخاب ما را نشان می‎دهد، تصریح کرد: ما معصوم نیستیم، شاید ما نیز  پس از چند ماه به این مسأله پی ببریم که عملکرد ما اشتباه بوده است، در عین حال انتظار داریم مردم و رسانه‎ها به ما فرصت کوتاهی دهند چراکه زمان همه چیز را نشان می‎دهد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر انتقادات رسانه‎ها و مردم به شهردار منتخب به‎دلیل عدم سخن‎وری و نداشتن رزومه قوی است، خاطرنشان کرد: شهردار علی‎آبادکتول نمونه‎ای است که هیچ سابقه اجرایی ندارد اما به‎عنوان شهردار انتخاب شده است، در واقع همه شهرداران بهترین گزینه نیستند اما افرادی هستند که شورای اسلامی شهر را مجاب کردند که بهترین عملکرد را ارائه کنند.

قاسمی با بیان اینکه کسانی که می‎گویند شهردار منتخب سابقه اجرایی ندارد عجولانه سخن گفتند، خاطرنشان کرد: مستندات شهردار منتخب کردکوی وجود دارد و ثابت می‎کند که سابقه اجرایی دارند، ما قصد داشتیم آنها را منتشر کنیم اما بعد به این نتیجه رسیدیم که انتشار آن برای افرادی که نیت تخریب دارند، بی‎فایده است!

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کردکوی تاکید کرد: به طور قطع در صورتی که از نظر مراجع ذی‎صلاح شرایط شهردار منتخب احراز نشود و سابقه اجرایی ایشان مورد تأیید قرار نگیرد رد صلاحیت خواهند شد.

* علت انتخاب «تربتی‎نژاد» سادگی طرح‎ها و برنامه‎هایش بود

در حالی که نایب رئیس شورای اسلامی شهر کردکوی اظهار می‎کند که ملاکش برای انتخاب شهردار منتخب کردکوی طرح‎ها و برنامه‎های «محسن تربتی‎نژاد» بوده نه سخن‎وری وی، در پاسخ به این پرسش که کدام طرح و برنامه «محسن تربتی‎نژاد» توانست نظر شما را به‎عنوان عضو شورا جلب کند، توضیح داد: با توجه به اینکه مردم کردکوی در انتخابات به جوانگرایی رأی دادند ما از این خواسته مردم درس گرفتیم.

وی ادامه داد: از طرفی «محسن تربتی‎نژاد» مسائل اولیه و ابتدایی شهر را مطرح کردند و طرح‎های بزرگی برای کردکوی بیان نکردند، همانطور که زمان انتخابات گفتم اگر ما طی چهار سال بتوانیم مبلمان شهری را زیبا کرده و مشکلات آسفالت، معابر، تعریض و ... را حل کنیم کار بزرگی انجام داده‎ایم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کردکوی با اشاره به اینکه کردکوی در ابتدایی‎ترین مشکلات خود مانده است، یادآور شد: تا زمانی که کردکوی چنین وضعیتی دارد هدف ما در دوره چهار ساله تحقق مطالبات اولیه مردم و کارهای ساده و ابتدایی است تا آیندگان به‎دنبال پیشرفت و مدرنیته‎کردن شهر کردکوی بروند.

قاسمی با بیان اینکه برای تحقق اهداف بلند باید زیرساخت‎ها آماده شوند، یادور شد: تا زمانی که نیازهای اولیه شهرمان انجام نشده است مرتفع نشود، نمی‎توان برای اجرای پروژه‎های عمرانی بزرگ گام برداشت، در حقیقت ما واقع‎نگر هستیم اگرچه شهرمان پتانسیل‎های فراوانی دارد اما بدون زیرساخت هم نمی‎توان اهداف بلند را اجرایی کرد.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی کردکوی اجرای پروژ‎هایی همچون تله‎کابین حنده‎دار است، متذکر شد: اولویت بنده طی دوره چهار ساله برطرف کردن مشکل معابر، آسفالت، فضای سبز و امثال آن است تا مبلمان شهری ارتقاء یابد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کردکوی ابراز کرد: نمی‎توانم ادعا کنم که انتخابم کاملاً درست بوده، ممکن است روزی از انتخابم در مسأله شهرداری کردکوی پشیمان شوم و یا احساس سربلندی کنم، چراکه این مهم با گذر زمان مشخص می‎شود و در حال حاضر تنها خداوند به آن آگاه است.

این جلسه در حالی برگزار شد که جمعی از ساکنان شهرک فرهنگیان با حضور در صحن شورا خواستار آسفالت خیابان‎ها و معابر خود شدند.

قاسمی در این خصوص، گفت: شهرک فرهنگیان پروژه بزرگ عمرانی است و نمی‎توان گفت شهرکی که پس از گذشت 35 سال هنوز معضلات اولیه آن برطرف نشده طی مدت کوتاهی مشکل آن حل شود.

وی با بیان اینکه پروژه شهرک فرهنگیان جزو اولویت‎های شورای پنجم شهر کردکوی است، تصریح کرد: در فاز نخست در نظر داریم برای دفع آب‎های سطحی مطالعات و نقشه‎برداری، ایجاد جداول و کانال‎ها برای شهرک فرهنگیان انجام شود سپس زیرسازی و مراحل بعدی آن اجرا خواهد شد.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار