امام جمعه گنبدکاووس:

امام جمعه گنبدکاووس گفت: برای اینکه نیازهای مخاطبان در نمایشگاه های کتاب جواب داده شود لازم است در این زمینه نیازسنجی شود.

مشارکت همه دستگاه ها برای نهادینه شدن فرهنگ کتاب و کتابخوانی

به گزارش گلستان24؛حجت الاسلام محمود ترابی، امام جمعه گنبدکاووس شب گذشته (30 مهر) در حاشیه بازدید از یازدهمین نمایشگاه کتاب استان با بیان اینکه در اماکن پر تردد باید کتابخانه ایجاد شود، گفت: ایجاد کتابخانه یک الزام ضروری است اما مکان های پر تردد کشور ما فاقد این امکان حداقلی است.

 

وی افزود: همه دستگاه ها باید برای نهادینه شدن فرهنگ کتاب و کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه مشارکت داشته باشند.

 

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به نیازهای فکری اقشار مختلف بیان کرد: نمایشگاه کتاب باید بتواند نیازهای مخاطبان را برطرف کند برای این کار لازم است که نیازسنجی در این زمینه صورت بگیرد.

 

وی عنوان کرد: تنوع در عناوین و حضور ناشران متعدد در نمایشگاه های کتاب زمینه حضور بیشتر مردم و افزایش خرید می شود. امسال هم در این نمایشگاه کتاب های خوبی عرضه شده که می تواند ذائقه بسیاری از مخاطبان را تأمین کند.

 

در روز پایانی نمایشگاه کتاب گلستان از دو کتاب «مروری بر مدل های کنترل استراتژیک» و «دیوان اشعار ترکمنی» رونمایی شد. پیش از این هم در روزهای گذشته 15 کتاب در این نمایشگاه از تازه ترین نوشته های نویسندگان گلستان رونمایی شده بود.

/ شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار