رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در گرگان:

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: باید سطح زندگی در روستا‌ها افزایش یابد و درآمد‌ها روستائیان بهبود یابد و صنایع روستایی رسیدگی شود.

آسیب‌های مهاجرت و حاشیه نشینی در استان گلستان بالاست

به گزارش گلستان 24 ؛ حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی خاموشی رئیس سازمان تبلیغات کشور پس از حضور در گلستان برای غبار روبی به گلزار شهدای امام زاده عبدالله گرگان و بعد از مراسم غباروبی به دیدار استاندار سید مناف هاشمی رفت.

حجت‌الاسلام سید مهدی خاموشی عصر امروز در دیدار با استاندار گلستان اظهار داشت: اگر آسیب‌های اجتماعی در کشور رسیدگی نشود انقلاب ما آسیب جدی می‌خورد.

وی تصریح کرد: افراد خانواده یک معتاد با معضل اعتیاد گریبان‌گیر هستند و زندگی آن‌ها تحت تاثیر قرار دارند.

خاموشی به فرزندان طلاق اشاره کرد و گفت: فرزندان طلاق به سمت غرق شدن در زندگی پیش می‌روند و زندگی آن‌ها با طلاق رو به نابودی می‌رود و امروز شیب طلاق، شیب تندی است و در تهران شاهد پدیده خانه مجردی هستیم.

خاموشی افزود: مهاجرت و حاشیه نشینی یکی دیگر از آسیب‌های اجتماعی است که به استان گلستان بازمی‌گردد، باید سطح زندگی در روستا‌ها افزایش یابد و درآمد‌ها روستائیان بهبود یابد و صنایع روستایی رسیدگی شود.

آسیب‌های مهاجرت و حاشیه نشینی در استان گلستان بالاست

وی گفت: در دهه ۷۰ می‌گفتند جمعیت کشور ۳۰ درصد شهری و ۷۰ درصد روستایی و امروز می‌گویند ۲۳ درصد روستایی است و این موضوع باید رسیدگی و توجه شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور تاکید کرد: باید کاری کنیم که روستایی در روستا بماند و اگر مهاجرت کنترل شود وضعیت معضلات اجتماعی کاهش پیدا می‌کند و اگر کنترل نشود شاهد حاشیه‌نشینی گسترده خواهیم بود و برای جلوگیری از فساد و فحشا باید اقدام جدی داشته باشیم.

وی گفت: در هر ۶ ماه مقام معظم رهبری در خصوص آسیب‌های اجتماعی با دستگاه‌ها جلسه برگزار می‌کنند و کارگروه آسیب‌های اجتماعی در کشور فعال شود.

انتهای پیام/

منبع : باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار