یکی از "اراذل و اوباش" منطقه شرق تهران به روحانی کلاله ای ساکن در تهران حمله‌ور شد و با ضربات متعدد قمه این طلبه را راهی بیمارستان کرد.

حمله اراذل و اوباش به طلبه کلاله ای‌+ تصاویر

به گزارش گلستان24؛به نقل از کلاله خبر، دوشنبه شب گذشته یکی از "اراذل و اوباش" منطقه شرق تهران به طلبه کلاله ای ساکن در تهران حمله‌ور شد و با ضربات متعدد قمه این طلبه را راهی بیمارستان کرد.

فرد ضارب ابتدا با مشت ضربه‌ای به سر این طلبه وارد می کند و سپس با یک قمه تعداد 5 ضربه به پهلوها و کمر این طلبه می زند.

سندگل که از طلاب پایه هشتم حوزه علمیه چیذر تهران است در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام حسین(ع) بستری شده بود و پس از مداوا در بیمارستان، مرخص شد.

طی تماس تلفنی که با این طلبه گرفته شده وی در خصوص این حادثه گفته است:

دوشنبه شب گذشته (96/8/1) من به همراه خانواده به سمت منزل در حال حرکت بودیم که در نزدیکی محل سکونتمان شخصی که همسایه ی ما بود و از قبل مرا با لباس روحانیت دیده بود به سمتمان آمد و با لحنی تمسخر امیز گفت: کجایی حاجی ؟ منتظرت بودم و به طور ناگهانی با مشت به صورتم کوبید تا زمین خوردم با قمه ضربه ای به کمرم زد و ضربات دیگر را به پهلویم کوبید که همسایه ها جلو آمدند و مانع وی شدند.

این شخص به درگیری خود پایان نداد و با اورژانس هم درگیر شد و از امدن اورژانس نیز ممانعت کرد تا مامورین نیروی انتظامی رسیدند.

گفتنی است؛ ضارب هم اکنون دراختیار پلیس امنیت قرار دارد و در اعترافات اولیه گفته است: شیطان به من الهام کرده که این کار را انجام دهم.

حمله اراذل و اوباش به طلبه کلاله ای‌

حمله اراذل و اوباش به طلبه کلاله ای‌1

ارسال نظر

آخرین اخبار