رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان:

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: اجرای پروژه بیمارستان هزار تختخوابی در گرگان نیازمند تصویب در کمیسیون ماده ۲۳ است.

بهره برداری اورژانس پنج آذر گرگان تا پایان امسال

به گزارش گلستان24؛عبدالرضا فاضل در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص ساخت بیمارستان هزار تختخوابی اظهار کرد: این بیمارستان فاقد کمسیون ماده ۲۳ است و برای اجرای این پروژه نیازمند به کمیسیون ماده ۲۳ هستیم که گرفتن آن دو سال زمان می برد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه پس از ۶ ماه دوران مدیریتم نامه‌ای ازسوی  وزارت بهداشت به دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان ارسال شد مبنی بر اینکه مجوز بیمارستان هزار تختخوابی گرگان یا جلین و ۸۰۰ تختخوابی گنبد باطل شده، گفت: پس از ارسال این نامه دانشگاه تا شهریور ماه فرصت خواست که زمینی را به وزارت بهداشت معرفی کند تا این دو مجوز بیمارستان را به استان برگردانیم.

وی در خصوص بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی شصت کلا گرگان، گفت: با شکایتی که از سوی اوقاف صورت گرفت این پروژه به مدت ۶ سال متوقف شد، با رایزنی های انجام شده مشکل این پروژه برطرف شده و از پیشرفت ۸ درصدی برخوردار است.

فاضل با بیان اینکه بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی شصت کلا گرگان دارای کمیسیون ماده ۲۳ است، افزود: با در اختیار داشتن کمیسیون ماده ۲۳ ما می توانیم به دنبال افزایش تخت باشیم چراکه گرفتن کمیسیون ماده ۲۳ خود به تنهایی نیازمند به دو سال وقت است.

وی راه اندازی کلینیک مستقل ویلا در سه طبقه با تعرفه ۵ هزار تومان در گرگان خبر داد تصریح کرد: این پروژه با حضور و مشارکت اعضای هیئت علمی تمام وقت که پیش از این به دلیل ممنوعیت فعالیت و عضویت هیئت علمی انصراف داده بودند اکنون در حال فعالیت است.

اورژانس پنج آذر گرگان تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید

 فاضل در خصوص ساخت اورژانس پنج آذر گرگان، گفت: اکنون این پروژه با سه طبقه در حال انجام است و سعی داریم دو طبقه آن را با ۵۰ تخت تا پایان سال جاری به بهره برداری برسانیم.

وی از ساخت پروژه سلامتکده طب سنتی در محدوده مسکن‎مهر سعدآباد گرگان خبر داد و افزود: این پروژه در اردیبهشت امسال با اعتباری بالغ بر ۴.۵ میلیارد تومان کلنگ‎زنی شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به اینکه این پروژه در استان از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است، اظهار کرد: در سطح کشور مجوز برای ایجاد این پروژه‎ تا کنون به استان‎های گلستان، مازندران و گیلان داده شده است.

وی از افزوده شدن ۷۸ تخت ویژه با اجرای طرح تحول سلامت در استان خبر داد و تصریح کرد: سعی داریم این تعداد را به ۱۲۰ تخت افزایش دهیم.

تامین نیروی انسانی یکی از معضلات مرکز ناباروری نهال به شمار می آید

فاضل در خصوص مرکز ناباروری نهال، گفت: تامین نیروی انسانی متخصص یکی از معضلات بزرگ مرکز ناباروری به شمار می آید.

وی با بیان اینکه رایزنی هایی با استان‌ مازندران صورت گرفته تا واگذاری مرکز انجام شود، افزود: این مرکز طی یک ماه آینده با جذب فوق تخصص و متخصص به سمت مطلوب‌ تری حرکت خواهد کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان اظهار کرد: این مرکز توسط متخصص زنان توانسته هزار و ۵۰۰ متقاضی نازایی را در استان شناسایی کند.

شرق گلستان با معضل تصویربرداری مواجه است

وی با اشاره به اینکه در شرق گلستان مراکز تصویربرداری با معضل مواجه است، تصریح کرد: شهرستان هایی همچون گنبد کاووس، کلاله و مینودشت در زمینه تصویر برداری نیازمند به تقویت هستند.

وی از افتتاح کلینیک تخصصی کلاله در هفته دولت خبر داد و افزود: بیمارستان ۶۴ تختخوابی مراوتپه کلنگ زنی شد.

رئیس دانشگاه گلستان با اشاره به اینکه اکنون ما در استان با کمبودهایی مواجه هستیم، اظهار کرد: با توجه به این کمبودها ما در استان ادعای گل و بلبلی نداریم و باید در این راستا تدابیری اندیشیده شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار