مدیر روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه گلستان:

مدیر روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه گلستان گفت: رسانه‌ها نقش بسیار مهمی در جامعه ایفا می‌کنند.

رسانه‌ها نقش بسیار مهمی در جامعه ایفا می‌کنند

به گزارش گلستان 24 ؛ مجید دهنوخلجی امروز با تبریک هفته آمار در گرگان اظهار کرد: رسانه‌ و اهالی رسانه نقش بسیار مهم و بسزایی را در جامعه ایفا می‌کنند.

وی نقش رسانه را در انعکاس اخبار واقعیت به مردم مهم برشمرد و تصریح کرد: نقش آمار در برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌گیری‌هایی که در سطح کلان انجام می‌شود بر کسی پوشیده نیست.

*اصحاب رسانه در واقعیت جلوه دادن و اطلاع رسانی کردن آمارها تلاش کنند/ انعکاس اطلاعات شفاف و درست به مردم در اولویت کاری رسانه‌ها باشد

مدیر روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه گلستان با اشاره به اینکه اصحاب رسانه در واقعیت جلوه دادن و اطلاع رسانی کردن آمارها تلاش کنند، ابراز کرد: رسانه‌ها امروز نقش بسیار مهمی در جامعه ایفا می‌کنند و اصحاب رسانه در واقعیت جلوه دادن و اطلاع رسانی کردن آمارهایی که امروز در شاخص‌ها و بسیاری از فعالیت هایی که دارد انجام می شود بسیار مهم و ارزشمند است.

دهنوخلجی اذعان کرد: یک روزنامه‌نگار آمریکایی دنیا را همانند یک دهکده کوچکی فرض کرد زیرا در گذشته اتفاقاتی که در یک دهکده کوچک اتفاق رخ می‌داد بسیاری از افراد در آن دهکده از آن اخبار به سرعت مطلع می‌شدند و این نمایانگر نقش مهم اصحاب رسانه در جامعه است.

وی نقش رسانه‌ها را در جامعه مهم و ضروری دانست و خاطرنشان کرد: امروز دنیا به مثابه این دهکده جهانی است و رسانه‌ها نقش بسیار ارزشمند و مهمی در این اتفاقات دارند.

مدیر روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه گلستان با بیان اینکه انعکاس اطلاعات شفاف و درست به مردم در اولویت کاری رسانه‌ها باشد، یادآور شد: امیدواریم رسانه‌ها بتوانند همانند گذشته که پای کار بودند و توانستند اطلاعات را به صورت شفاف و دقیق در تمام عرصه‌ها به مردم انعکاس دهند هم اکنون نیز بتوانند اتفاقاتی که در کشور می‌افتد را با واقعیات به جامعه منتقل کنند و آمارهای دروغ را به مردم اطلاع رسانی نکنند.

انتهای پیام/
منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار