رئیس هلال احمر کردکوی خبر داد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کردکوی گفت: جوانان نجاتگر و امدادگر داوطلب این جمعیت در نیمه نخست سال ۱۳۹۶ با پاسخگویی موثر و به موقع به ۱۲۷ مورد انواع حوادث و سوانح به کمک ۲۹۴ نفر حادثه دیده شتافتند.

امدادرسانی جمعیت هلال احمر کردکوی با پاسخگویی موثر به ۱۲۷ مورد انواع حوادث و سوانح

به گزارش گلستان24؛ به نقل از روابط عمومی هلال‌احمر شهرستان کردکوی، جواد کاظمی در جلسه تکریم و تقدیر از جوانان نجاتگر و امدادگر داوطلب شهرستان کردکوی اقدامات بسیار خوب در حوزه امداد و نجات شعبه کردکوی با وجود کمبودهای شدید مالی را حائز اهمیت دانست و با اشاره به صرفه‌جویی‌ها و ساری شدن نظم و ترتیب و نیز روان شدن کارها از افزایش سطح امور رفاهی و اردویی شهرستانی نجاتگران و امدادگران شهرستان خبر داد.
وی با اشاره به ارسال آخرین ارزیابی عملکرد شش ماه نخست 96 از حوزه معاونت امداد و نجات استان در زمینه مدیریت تجهیزات امداد و نجات، کسب رتبه اول کمیته مدیریت تجهیزات شعبه کردکوی را به فعالان در واحد امداد و نجات شعبه تبریک گفت.

 

 

 

وی تصریح کرد: جوانان نجاتگر و امدادگر داوطلب جمعیت هلال احمر شهرستان کردکوی، در نیمه نخست سال ۱۳۹۶ با پاسخگویی موثر و به موقع به ۱۲۷ مورد انواع حوادث و سوانح به کمک ۲۹۴ نفر حادثه دیده شتافتند و  با ارائه خدمات حمایت روانی به ۸۳ نفر و خدمات سرپائی به ۸۵ نفر، ۱۲۶ نفر را به مراکز درمانی انتقال دادند.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کردکوی گفت: جوانان نجاتگر و امدادگر داوطلب جمعیت هلال احمر شهرستان کردکوی، در سه پایگاه ثابت و موقت شهرستان، در نیمه نخست با یک‌هزار و ۶۷۴ نفر شبانه‌روز کشیک، آماده خدمتگزاری بدون منت به همشهریان و هموطنان عزیز بودند.
کاظمی ضمن تقدیر و تکریم از فعالان در حوادث و سوانح نیمه نخست سال ۱۳۹۶، جوانان نجاتگر و امدادگر را سرمایه‌های اصلی این نهاد مردمی دانست با اشاره به اینکه خیلی از امدادگران و نجاتگران داوطلب با یک اتفاق خیلی ساده، جذب مغناطیس هلال احمر شده‌اند، گفت: مثلا خیلی‌های آمده بودند که فقط در کلاس امدادی شرکت کنند و بروند اما پس از اینکه با اهداف و فعالیت‌های این جمعیت مردمی آشنا شده‌اند، دیگر نتوانسته‌اند از هلال احمر، دل بکنند و غرق در فعالیت‌های بشردوستانه و داوطلبانه شده‌اند.

وی ضمن آرزوی تحقق شعار «هر جوان کردکویی، یک امدادگر» بر حفظ تمام عیار آمادگی پاسخگویی به حوادث و سوانح شهرستان تاکید کرد.
پایگاه‌های امداد و نجات شهرستان با تلفن ۱۱۲ ندای امداد در ۲۴ ساعت شبانه‌روز آماده ارائه خدمات امداد و نجات به هموطنان عزیز هستند.
در پایان  از تمام امدادگران و نجاتگران فعال در حوادث و سوانح نیمه اول سال 96 با اهدای لوح و هدایایی ارزشمند تقدیر و تشکر شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار