رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار کشور:

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار کشور گفت: انقلاب اسلامی نقشه سیاسی جهان را عوض کرد و جهانِ ابرقدرتی را به هم ریخت.

انقلاب اسلامی جهانِ ابرقدرتی را به هم ریخت

به گزارش گلستان24؛ حجه‌الاسلام  مهدی طائب صبح امروز در نشست روشنگری با محور «رسانه و استکبارستیزی» در گرگان اظهار کرد: امروز در رسانه‌های عالم اخبار مربوط به جمهوری اسلامی همه را یدک می‌کشد و اخبار ابرقدرتی تبدیل به اخبار منطقه‌ای اثرگذار تبدیل شده و جای بلوک‌ها عوض شده است.
وی تصریح کرد: ما باید بدانیم وقتی این حرکت تا این حد در برابر استکبار موفق بوده استکبار همه وجودش را برای ضربه زدن به این حق تجمیع شده است.
 رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار کشور افزود: امروز همه وجود استکبار حمله شده است و از 39 سال قبل این حرکت به نقطه ظهور و بروز رسیده است.

طائب با تاکید بر اینکه اختلافات در آمریکا ناشی از نبرد دروغ رسانه‌ای است، افزود: مذاکره کنندگان کشورمان سعی کردند با حسن نیت به آمریکا نگاه کنند اما آنها از مطلب قرآن و امام غفلت کردند.
وی افزود: خداوند عالم به ما اجازه مذاکره با شیطان را نداده است چون فایده‌ای ندارد آمریکا قسم خورده که انقلاب اسلامی را به زوال برساند لذا با دشمن قسم خورده نمی‌توان مذاکره کرد.
رئیس شورای مرکزی راهبردی عمار کشور افزود: امام راحل از روی خشم و خارج از سنت حرف نزد وقتی آنجا که فرمود آمریکا شیطان بزرگ است همه می‌دانستند امام با مردم آمریکا کاری ندارد بلکه با نظام سرمایه‌داری مخالف است.
طائب با بیان اینکه برخی مذاکره‌کنندگان کشورمان بازی خوردند، گفت: برخی از مذاکره کنندگان باور داشتند هسته‌ای ما به سمت اتمی می‌رود و آمریکایی‌ها از این می‌ترسند و با این رویکرد بازی خوردند.
وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری به کسی دروغ مصلحتی هم نشنیده است، تصریح کرد: امام خامنه‌ای فرمودند ساخت و نگهداری سلاح هسته‌ای حرام است.
رئیس شورای مرکزی راهبردی عمار کشور در خصوص سخنان رئیس جمهور اخیر آمریکا علیه ایران گفت: حرکت جدید آمریکا نشان داد که آمریکایی‌ها برجام موجود را حلال مشکلات خود ندیدند ولی اعتقاد دارند که به صنعت هسته‌ای ایران ضربه زدند.
طائب بیان کرد: ما در داخل شاهدیم رئیس انرژی اتمی کشورمان هر بار با آمریکا مواجه می‌شود می‌گویند اگر نقض تعهدات کنید ما هسته‌ای را به حالت اول بر می‌گردانیم.
وی گفت: آمریکا در برجام به دنبال محدودسازی جمهوری اسلامی در مرکزیت خودش و آماده‌سازی جمهوری اسلامی برای نابودی نهایی است.
رئیس شورای مرکزی راهبردی عمار کشور افزود: امروز کسانی که در روزهای مذاکره منتقدان را با عناوین مختلف تحقیر می‌کردند امروز می‌بینند همان صحبت را خودشان می‌کنند که این برای نظام ما برد است.
طائب با تاکید بر اینکه مذاکره در خصوص تسلیحات نظامی و مسایل منطقه‌ای یعنی حرف زدن راجع به خودکشی است، اظهار کرد: اگر کسی بگوید ما حاضریم راجع به مسائل منطقه‌ای و تسلیحات نظامی حرف بزنیم به مثابه این است که با پزشک حرف بزنیم که اجازه کشتن ما را بدهد یا برای حل مسئله اجازه خودکشی بدهد.
وی بیان کرد: ما ممکن بود بدون هسته ای به حیاتمان ادامه دهیم اما ابزار دفاعی ما آن اکسیژن بدن ما است که اگر آن اکسیژن را قطع کنیم اصلا حیات نخواهیم داشت.
رئیس شورای مرکزی راهبردی عمار کشور گفت: اینها بدانند اگر اوضاع اقتصادی به جایی برسد که روزه بگیریم اما زنده می‌مانیم اما بدانیم اگر درباره مسئله هسته‌ای به آمریکا بله گفتیم آن موقع راه نفس رل بستیم و نابود خواهیم شد.
طائب با بیان اینکه مومن خودکشی نمی‌کند، افزود: رسانه ها باید به گونه‌ای مطلب بنویسند که اصلا اجازه طرح این مسائل مذاکره بر تسلیحات نظامی از سوی مسوولان نباشد.
وی تاکید کرد: هر کس درباره تسلیحات نطامی به غرب اجازه چراغ سبز بدهد قطعا خائن است، در مسائل هسته‌ای می‌توان اختلاف نظر را قبول کرد اما درباره مسائل دفاعی اگر کسی به اروپا و آمریکا چراغ سبز نشان دهد که با هم مذاکره کنیم اینها قطعا خائن هستند.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار