مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان:

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان با اشاره به آغاز اعزام زائران حسینی گفت: ۷۰۰تا ۷۵۰ اتوبوس برای زایران اربعین حسینی تدارک دیده شده است.

فراهم شرایط برای رفت‌وآمد زائران پیاده اربعین حسینی در گلستان

به گزارش گلستان24؛ مهدی میقانی صبح امروز در حاشیه اعزام نخستین گروه از زائران موکب علی ابن موسی الرضا(ع) اظهار داشت: اصلی‌ترین وظیفه ما تامین ناوگان حمل ونقل برای زائران اربعین حسینی به خصوص در زمان بازگشت است و برای این منظور 700 تا 750 اتوبوس مهیا شده است.

وی تاکید کرد: امسال تدارک خوبی دیده شده و همه شرایط برای رفت‌وآمد زائران پیاده اربعین حسینی در استان گلستان فراهم شده است.

میقانی تصریح کرد: پارسال بیش از 780 اتوبوس برای سفر زائران اربعین تدارک دیده شده بود و این اتوبوس‌ها علاوه بر زائران گلستانی به زائران دیگر استان‌ها هم خدمات دادند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان خاطر نشان کرد:امسال برنامه‌ریزی شده و این برنامه‌ریزی به خصوص برای پیک سفر اربعین بازگشت زائران است و به دنبال کاهش بار ترافیکی 3 روز هستیم.

میقانی با بیان این که اولویت نخست ما بازگرداندن بیش از 15هزار زائر گلستانی و زائران دیگر استان‌های کشور است، تاکید کرد: بیش از 700 تا 750 اتوبوس به مرزهای غربی کشور مرز مهران اعزام خواهیم کرد تا مشکلی در مسیر زائران ایجاد نشود.

وی درباره نرخ کرایه‌ها هم اظهار داشت: به علت اینکه اتوبوس‌ها یک‌سر پر هستند مصوب شده که نرخ کرایه‌ها 2 برابر شود و بیشتر از این مبلغ خلاف مصوبه است و بازرسان ما در مرزهای غربی بر این امر نظارت می‌کنند و با متخلفان برخورد خواهند کنند.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار