رئیس شورای راهبردی قرارگاه عمار کشور:

رئیس شورای راهبردی قرارگاه عمار کشور گفت: ترامپ بیخود جلز و ولز نمی زند ندای مالک اشتر را از اردوگاه جمهوری اسلامی شنیده است.

انقلاب به مقصود خود نزدیک شده است

به گزارش گلستان24؛ به نقل از پاسرو؛  حجت الاسلام مهدی طائب رئیس شورای راهبردی قرارگاه عمار کشور در نخستین یادواره شهدای سادات شهرستان گرگان و شانزدهمین یادواره 72 شهید خیابان ایرانمهر شهر گرگان گفت: در این عالم خدا هر چه خلق کرده برای آدمیزاد خلق کرده است، شما بدانید اگر انسان را از کنار این عالم بردارید دیگر چیزی ارزش و قیمت ندارد.

وی افزود: یک سرمایه که خدا به همه ما داده است سرمایه عمر است و این سرمایه را مجبوریم مصرف کنیم باید به باقیمانده های عمر خود بها بدهیم این عمری که ما داریم دو خریدار دارد یک خریدار دنیاست خریدار دیگر خداست.

طائب تصریح کرد: عمر را دنیا می خرد پاداش نیز می دهد اما با پایان عمر پاداش دنیا نیز تمام می شود، دنیا بخیل است هر چه بدهد محدودیت مکانی و زمانی دارد اما اگر عمر خود را به خدا بفروشید پاداش آن دنیوی و اخروی است هر که سبکبال تر باشد از دنیا کمتر دلبستگی و وابستگی همراه داشته باشد راحت تر پرواز می کند.

رئیس شورای راهبردی قرارگاه عمار کشور با بیان اینکه «هر که در این درگه مقرب تر است جام بلا بیشترش می دهند»، خاطرنشان کرد: پاداش خداوند یک ویژگی و یک صفت دارد، جان تو را می خرد در آن دنیا بهشت می دهد در این جا درد می دهد ، بهشتی که خداوند می دهد محدودیت مکانی ندارد، محدودیت زمانی نیز ندارد.

وی تأکید کرد: آن هنگام که حججی را دیدم نگاهش به آخرت بود، کمر خم نکرد، انتظارش را می کشید، عمر خود را به خدا فروخته بود و پاداشش را در آخرین لحظات می نگریست.

طائب با اشاره به آیه قرآنی که می گوید شهدا زنده اند، افزود: شهدا نه به روح نه به جسم زنده اند همه انسانها در عالم برزخ به روح زنده اند، زنده بودن شهدا معنای فراتری دارد، زندگانی شهدا با اثرگذاری آنان در جامعه معنا می یابد، اثراتی که یک شهید بر روی جوانان و نوجوانان ما می کذارند نشانه زنده بودن آنهاست همانگونه که شهدای کربلا بر تمامی عالم اثر گذاشته اند و بسیاری به موجب آنان مسلمان شده اند.

رئیس شورای راهبردی قرارگاه عمار کشور تصریح کرد: شهدای ما شهید شدند تا راه امام زمان(عج) باز شود، امام فرمود انقلاب ما مقدمه ساز ظهور حضرت حجت است دشمن این را فهمید و نمی خواهد این انقلاب استمرار پیدا کند

وی متذکر شد: والله امروز دشمن به مرز نابودی رسیده است این را بدانید اگر شهدا نبودند به این نقطه نمی رسیدیم، از ابتدای انقلاب ما به هیچ مکانی حمله نکردیم اما هر حمله ای که کردند دیدند چه پاسخ محکمی دریافت کردند.

طائب گفت: امروز شهدا ما را به صبر و مقاومت فراخوان می کنند، می گویند با این دارید به نتیجه می رسید نکند کم بیاورید منسجم بمانید، ای بچه حزب اللهی کار کن بیدارسازی کن هدف را نیک ببین، ترامپ بیخود جلز و ولز نمی زند بلکه ندای مالک اشتر را از اردوگاه جمهوری اسلامی شنیده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار