امروز

اعتراض ها به یاوه گویی های ترامپ در گلستان ادامه دارد.

فیلم/ اعتراض مردم گلستانی به یاوه گویی های ترامپ

اعتراض مردم و مسئولان گلستانی به صحبت های  دو شب گذشته ترامپ  همچنان ادامه دارد.

به گزارش گلستان24؛به نقل از خبرگزاری صدا وسیما ،  در پی اقدامات خصمانه و تهدیدآمیز دولت آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرماندهان و مسولان لشگر سی پیاده گرگان پیام مشترکی را صادر کردند.

در بخشی از این پیام آمده است  ؛ سپاه ،  نیروی مقتدر دفاع از انقلاب، ارزش های اسلامی و انقلابی و ضامن امنیت کشور  است و  این نهاد انقلابی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی و در همه عرصه ها و برهه‌ها، هماره نقش خود را به عنوان رکن رکین «امنیت‌ساز» کشور ایفا و اثبات کرده است و چه زیبا آن پیر فرزانه، حضرت امام خمینی(ره) فرمودند که ((اگر سپاه نبود، کشور نبود)).

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: با تدابیر داهیانه رهبر  معظم انقلاب و در سایه همکاری‌های نیروهای مقتدر مسلح کشور با یکدیگر، امروز شاهد توفیقات روزافزون همه نیروها از جمله سپاه در عرصه‌های نظامی، دفاعی و امنیتی هستیم و توانمندی سپاه با حضور نیروهای متعهد، انقلابی و متخصص و رویش شهید «حججی‌ها» رعشه بر دل دشمنان و بدخواهان کشور و نظام اسلامی افکنده است.

کارکنان و فرماندهان قرارگاه عملیاتی لشکر 30 و تیپ 230 شهید متاجی گرگان اقدام خصمانه و سرشار از نفرت آمریکا علیه بزرگترین نهاد ضد تروریستی یعنی سپاه را محکوم کرده و آن را سند محکم موفقیت‌های سپاه و استیصال دشمنان می داند. حمایت از این نهاد ولایی، ارزشی و انقلابی «اعتقاد و باور ملی و مردمی» است و هیچ حرکت خصمانه‌ای مانع از توفیقات روزافزون سپاه نخواهد شد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی نیز در محکومیت سخنان روز جمعه دونالدترامپ بیانیه صادر کرد .

در این بیانیه آمده است ؛   اظهارات ترامپ مبنی بر لغو برجام از نظر موازین حقوقی و بین المللی بی پایه و بی اساس است چرا که بلافاصله پس از این اظهارات، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، کشور های انگلیس، آلمان، فرانسه، چین و روسیه و آژانس بین المللی انرژی اتمی حمایت خود را از برجام بطور صریح اعلام نمودند .

هم چنین در بیانیه نورمحمد تربتی نژاد آمده است ؛  ترامپ قبلا تهدید به پاره کردن برجام کرد و بطور مداوم بر لغو آن تاکید کرد، در حالیکه خود قادر به لغو آن نشد بلکه لغو برجام را به کنگره واگذار نمود که مسلما لغو برجام در کنگره دچار مشکل خواهد شد، لذا بلوف های ترامپ بی نتیجه خواهد ماند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است ؛  تحریف نام تاریخی خلیج فارس در اظهارات ترامپ در حالیکه بر روی سنگ قبر سربازان کشته شده آمریکا کلمه "خلیج فارس" حک شده است، نشانگر خامی و تهی بودن ترامپ از اطلاعات صحیح تاریخی است.

درادامه بیانیه تربتی نژاد آمده است ؛ ضمن محکوم کردن اظهارات ترامپ، تاکید می کنم قطعا ملت غیور ایران در برابر آمریکا و  دشمنان توطئه‌گر ایستادگی می‌کند، و هرگز قادر نیستند ایران و دنیا را نسبت به برجام متزلزل کنند و روند سرمایه‌گذاری و رشد اقتصادی ایران را سد نمایند و علی‌رغم حرف‌های ترامپ و سیاست‌های خصمانه دولت آمریکا  ملت ایران برای رشد و رونق اقتصادی کشور بیش از پیش تلاش می‌کند و در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری برای اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

لینک دانلود فیلم

لینک دانلود فیلم

ارسال نظر

آخرین اخبار