رئیس اداره عقیدتی سیاسی نزاجا :

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش گفت: لفاظی های ترامپ تایید دشمنی آمریکا با نظام جمهوری اسلامی است.

دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از روحیه شهادت طلبی ملت ایران در هراسند

به گزارش گلستان 24 ؛ حجت الاسلام شعبانعلی صالحی نسب در گفتگو با خبرنگار مهر در حاشیه آئین تجلیل از خانواده شهدای عقیدتی سیاسی ارتش در گرگان گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران مقدس است و توانست در دوران جنگ تحمیلی شهیدان  بسیاری را تقدیم انقلاب کند و امام راحل از آن به عنوان شجره طیبه یاد کرد تا کسی نتواند بین نیروهای مسلح کشور تفرقه ایجاد کند.

حجت الاسلام صالحی نسب افزود: ارتش به عنوان حامی مردم بوده و ولایتمداری ارتش مسئله مهمی است که توانست با  قدرت معنوی و هوشیار در مقابل توطئه ها همچنان با صلابت به عنوان ارتش مستقل در منطقه ایجاد امنیت کند.

به گفته وی، تقدیم حدود ۵۰ هزار شهید تأییدی بر نقش کلیدی ارتش در دفاع مقدس و ولایتمداری ارتشیان و پایداری آنها برای حفظ تمامیت ارضی ایران است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: شهدا همواره در وصیت خود به ولایت مداری تاکیدی داشتند و ما هم به تبعیت از شهدا باید همچنان گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم و هیچ وقت از آرمان های دفاع مقدس عقب نشینی نخواهیم کرد.

حجت الاسلام صالحی نسب تصریح کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از روحیه شهادت طلبی ملت ایران در هراسند و می خواهند کشوری که یاور مظلومان است تروریست جلوه دهد و لفاظی های رئیس جمهور امریکا نشانگر همین دشمنی است. 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار