امام جمعه کردکوی:

امام جمعه کردکوی گفت: امروز عصبانیت و ناراحتی رئیس جمهور آمریکا به دلیل برخورداری ایران از قدرت موشکی، اقتدار، وجود سپاه پاسداران، اتحاد و وحدت حاکم در کشور است.

عصبانیت رئیس جمهور امریکا به دلیل اقتدار جمهوری اسلامی ایران است

به گزارش گلستان24؛ حجت الاسلام موسی شاعری ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه کردکوی، با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، اظهار کرد: خداوند به بندگان توصیه کردند اهل عدل و احسان باشند و از افراط و تفریط پرهیز کنند.
وی تصریح کرد: عدالت زیبا نیست و در ذات خود خشک است اما خداوند دوستدار زیبایی و فضیلت است، از این رو برای زیباتر شدن عدالت، در کنار آن به احسان توصیه کردند.
امام جمعه کردکوی با اشاره به اربعین حسینی و پیاده روی میلیون ها زائر دلشیفته امام حسین (ع)، بیان کرد: اربعین یکی از اتفاقات مهم است که ایرانی ها با شور و شوق ویژه ای در آن حضور پیدا می کنند، در حالی امام حسین (ع) اربعین دارند که پیامبر (ص) و سایر ائمه و امام معصوم (ع) اربعین ندارند.
شاعری اهتمام و توجه به اربعین حسینی را یکی از ویژگی های مهم مومنان دانست.
امام جمعه کردکوی با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری در مراسم دانش آموختگی دانشگاه افسری ارتش، تصریح کرد: همانطور که معظم له فرمودند ایران ضعیف قدرت های استکباری و آمریکا را عصبانی نمی کند و تمام عصبانیت آنها به دلیل اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.
وی ادامه داد: امروز عصبانیت و ناراحتی رئیس جمهور آمریکا به دلیل برخورداری ایران از قدرت موشکی، اقتدار، وجود سپاه پاسداران، اتحاد و وحدت حاکم در کشور است، در صورتی که جمهوری اسلامی از این فاکتورها تهی باشد وجود آن برای آمریکایی تفاوتی ندارد.
شاعری با اشاره به رویدادهای منطقه، یادآور شد: روز گذشته رژیم صهیونیستی رسما اعلام کرده که از 40 سال گذشته با بارزانی ارتباط دوستانه داشته است، این مسائل نشانه پیچیدگی اوضاع است.
وی به لایحه کاپیتولاسیون اشاره  و خاطرنشان کرد: براساس این لایحه مقرر شده بود آمریکایی ها که در حال چپاول ایران هستند اگر در کشورمان مرتکب جرم شدند محاکمه نشوند.
امام جمعه کردکوی با بیان اینکه کاپیتولاسیون لایحه عجیبی بود که امام راحل را ناراحت کرده بود، اظهار داشت: امام راحل از همان زمان قیام خود را آغاز کردند، در حالی که در آن دوران رژیم شاهنشاهی مخالف اسلام بود و عظمت و ابهت داشت امام راحل همه بلاها و سختی ها را به جان خریدند تا اینکه در نهایت انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار