مدرعامل تیم بسکتبال «یس آل» گرگان به دلیل مشاهده نامهربانی‌های فدراسیون بسکتبال و عدم حمایت از سوی مسئولان استانی و شهرستان قصد دارد از حضور در لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور انصراف دهد.

احتمال انحلال تیم بسکتبال «یس آل» گرگان

به گزارش گلستان24؛تیم بسکتبال «یس آل» گرگان که از سه سال گذشته با حضور در لیگ‌های زیرگروه، دسته دوم و دسته اول بسکتبال کشور موفق شد به لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور صعود کند، امسال با ترکیبی جوان وارد لیگ شده است.

جذب دو بازیکن خارجی و حضوری امیدوارانه در لیگ برتر باعث شد تا اهالی بسکتبال گرگان به آینده بسکتبال این شهر امیدوار شوند و هواداران بسکتبال گرگان تمام قد پشت این تیم ایستاده و تیم را حمایت می‌کنند.

اما «هامان هاشمی» مدیرعامل و حامی مالی تیم بسکتبال «یس آل» گرگان که در نشست خبری قبل از آغاز لیگ برتر امسال نیز از عد حمایت طی سال‌های گذشته توسط بسیاری از مسئولان استانی و شهرستانی گلایه کرده بود، انتظار داشت تا بسیاری از نهادها و دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مسئول از این تیم حمایت‌های همه جانبه داشته باشند.

انتظارهایی که بیش از 99 درصد آنها مالی نبوده و تنها توقع در اختیار گذاشتن برخی امکانات و تجهیزات به منظور کاهش هزینه‌های تیم و تمرکز بودجه بر نیازهای ضروری بازیکنان بوده است.

تیمی که غالب آن بومی است و با حضورش در لیگ برتر باعث حضور بسیاری از جوانان گرگان در سالن بسکتبال و دوری آنها از آسیب‌های اجتماعی می‌شود و حتی انگیزه‌ای خواهد شد تا جوانان و نوجوانان تلاش کنند تا بتوانند در تیم‌های بسکتبال گرگان حاضر شوند که این ایجاد انگیزه باعث سلامتی و شادابی بیشتر جوانان شهر می‌شود.

اما از روزهای گذشته و پس از عدم پذیرش بازی همزمان دو تیم بسکتبال «یس آل» گرگان و مهران تهران با بازی دربی استقلال و پرسپولیس که باعث حضور کمرنگ هواداران در سالن شد و به دلیل سوت‌هاینامهربانانه برخی از داوران بازی‌های لیگ برتر امسال، زمزمه‌های انصراف حضور این تیم در لیگ برتر به گوش می‌رسد که نگرانی اهالی بسکتبال و شهروندان گرگانی را پدید آورده است.

این خبر تا شامگاه گذشته شاید به صورت شایعه و تائید نشده در اذهان عمومی و فضای مجازی دیده و شنیده می‌شد اما در جلسه شب گذشته شورای اسلامی شهر گرگان فرهاد زحمتکش مدیر فنی تیم بکستبال «یس آل» گرگان با حضور در صحن شورا و مطرح کردن مشکلات و تصمیم مدیرعامل این تیم، بر صحت صحبت‌ها مهر تائید زد.

وی با بیان اینکه اگر امروز بسکتبال گرگان سرپا است و در لیگ برتر حضور دارد به دلیل حمایت‌های دوره‌های مخالف شورای اسلامی شهر از بسکتبال بوده و امروز نیاز است تا همه ما به تیم «یس آل» گرگان نیز توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

مدیرفنی تیم بکستبال «یس آل» گرگان خاطرنشان کرد: نگاه این تیم بازیکن‌سازی و پرورش استعدادهای بسکتبال گرگان است و بیاییم با همدیگر کاری کنیم که مشکلات تیم به حداقل ممکن برسد و بتوانیم دربی بسکتبال گرگان را شاهد باشیم.

گفتنی است، «هامان هاشمی» مدیرعامل و حامی مالی تیم بسکتبال «یس آل» گرگان تاکنون در این خصوص هیچ موضع رسانه‌ای رسمی نگرفته است و به نظر می‌رسد اهالی بسکتبال قصد دارند وی را از این تصمیم منصرف کنند.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار