مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان از توزیع شیوه نامه فراخوان پژوهشی ۱۹ مهر بین کانون های مساجد استان خبر داد.

توزیع شیوه نامه فراخوان پژوهشی ۱۹ مهر بین کانون های مساجد گلستان

به گزارش گلستان24؛مهدی بیکی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در راستای بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کانون های فرهنگی هنری مساجد، شیوه نامه فراخوان پژوهشی 19 مهر از سوی ستاد عالی کانون های مساجد کشور تنظیم و بین کانون های مساجد استان توزیع شد.

 

وی با بیان اینکه این فراخوان با موضوعات تجهیز فکری، تجهیز علمی و تجهیز رفتاری اخلاقی، خودسازی منتشر شده است، افزود: مبانی و اصول و بایدها و ارزش ها، روشها و راهکارها و موانع و... از سطوح این فراخوان است.

 

بیکی با اشاره به شیوه اجرای این فراخوان پژوهشی، گفت: محققین می توانند طبق ضوابط آیین نامه فراخوان، در چارچوب وظایف پژوهشی به صورت گروهی، آثار پژوهشی گروه را به دبیرخانه های استانی ارسال نمایند تا مورد ارزیابی اولیه در دبیرخانه های استانی قرار گیرد؛ سپس آثار منتخب گروه جهت ارزیابی نهایی به ستاد عالی ارسال می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: به تمامی آثاری که به مرحله کشوری راه یابند جایزه سفر مشهد مقدس در یازدهمین دوره اندیشه های آسمانی تعلق می گیرد.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان اظهارداشت: اهدای لوح تقدیر و کمک هزینه پژوهشی به مبلغ 30 میلیون ریال و حمایت چاپ کامل به سه گروه اول این پژوهش، لوح تقدیر و کمک هزینه پژوهشی به مبلغ 20 میلیون ریال و حمایت چاپ چکیده به سه گروه دوم این پژوهش ولوح تقدیر و کمک هزینه پژوهشی به مبلغ 10 میلیون ریال و حمایت چاپ به سه گروه سوم این پژوهش از جوایز این فراخوان پژوهشی است.

 

وی با اشاره به زمانبندی اجرای فراخوان پژوهش 19 مهر، گفت: علاقمندان برای شرکت در این فراخوان پژوهشی تا (12 بهمن) مهلت دارند آثار خود را به دبیرخانه کانون های مساجد استان ارسال کنند.

 

به گفته بیکی، ارزیابی آثار و اعلام نتایج (12 اردیبهشت) 97 انجام می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار