استاندار گلستان:

استاندار گلستان از آموزش و پرورش به عنوان مهمترین و ریشه‎دارترین موضوع توسعه یاد کرد و گفت: توسعه فقط در ایجاد تله‎کابین و گردشگری نیست، همه مسوولان باید نقش اثرگذار در توسعه استان داشته باشند.

مسوولان باید نقش اثرگذار در توسعه استان داشته باشند

به گزارش گلستان24؛سیدمناف هاشمی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گلستان اظهار کرد: وضعیت آموزش و پرورش از لحاظ رتبه و شاخص‎های مختلف بر اساس گزارش مدیرکل آموزش و پرورش استان که بین رتبه‎های ۱۶ تا ۲۰ عنوان شد تقریباً خوب است.

وی با تاکید بر اینکه سرمایه انسانی برای ما بسیار مهم و بااهمیت است، تصریح کرد: در تمام امور کشور از کشورداری تا تولید و رونق اقتصادی، مدیریت و سیاست همه به ما و تصمیماتی که می‎گیریم متصل هستند و اگر درست تربیت شده باشیم و درست عمل کنیم و مسیر درست را انتخاب کرده باشیم آینده خوبی را می‌توانیم ترسیم کنیم.

استاندار گلستان از مدیریت آموزش و پرورش استان خواست تا در حوزه واگذاری اماکن آموزش و پرورش تدبیر کنند و افزود: بهترین نقاط تجاری شهر در دست آموزش و پرورش است باید تلاش شود مدارس مخروبه مرکز استان گلستان تبدیل به احسن شود در این راستا می‌توان به توسعه فضای آموزشی نیز کمک گرفت.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار