در آستانه روز۱۳آبان انجام شد:

بدنبال یاوه گویی ها لجن پراکنی های ترامپ درباره سپاه، دانش آموزان اتحادیه انجمن های اسلامی با حضور در دفتر فرمانده سپاه نینوای استان حمایت خود را از این نهاد انقلابی و نیروهای مخلص نظام اعلام کردند .

بیعت از سر فهم دانش آموزان گلستانی با بازوان نظام + تصاویر

به گزارش گلستان24؛به نقل از کلاس بیست؛ احمدی مسئول اتحادیه استان در این دیدار صمیمی گفت: اقتدار سپاه و نفوذ ناپذیری آن در مقابل دشمنان دلیل دشمنی آمریکا و استکبار جهانی با این بازوی توانمند انقلاب است.

در ادامه سردار صادقی با اشاره به این که نزاع بین حق و باطل همیشگی است اظهار کرد: جریان حق از زمان حضرت آدم تا آخرین منجی ادامه دارد.

فرمانده سپاه استان گلستان گفت: اقتدار امروز کشور بسیار ارزشمند است چرا که کشوری که روزی به طور کال در اختیار آمریکا بود امروز به عنوان  قدرتی مستقل و قدر تمند در منطقه و جها ن شناخته شده است.

وی ادامه داد: نصرت و عنایت الهی، جانفشانی خالصانه رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و پاکی خون شهدای انقلاب رمز پیرزی این نظام است.

وی خطاب به دانش آموزان انقلابی گفت: اگر در زمان دفاع مقدس به شهید فهمیده ها نیاز داشتیم الان هم فهمیده های ما باید حسینی عمل کنند و شما جوانان و نوجوانان نخبه باید در مواجه با جنگ نرم همیشه آماده باشید.

بیعت از سر فهم دانش آموزان گلستانی با بازوان نظام1

بیعت از سر فهم دانش آموزان گلستانی با بازوان نظام2

ارسال نظر

آخرین اخبار