استاندار گلستان:

استاندار گلستان گفت: ساماندهی سد وشمگیر نیازمند حمایت دولت است زیرا لایروبی آن هزینه زیادی دارد.

لایروبی سد وشمگیر هزینه زیادی دارد

به گزارش گلستان24؛سید مناف هاشمی ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاحیه کشتارگاه تمام اتوماتیک طیور که در مزرعه نمونه آق قلا برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات وزارت دفاع در گلستان جای تقدیر دارد و دشمنی امروز دنیا با ما به دلیل اقتدار کشورمان است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در ابتدای هر سال شعار سال را مرتبط به اقتصاد مقاومتی و اشتغال اختصاص می دهند زیرا بزرگ ترین نگرانی دولت بحث اشتغال و اقتصاد مقاومتی است.

هاشمی اظهار کرد: ما به دنبال ارتقا و افزایش توانمندی های خود هستیم و زمانی که خروجی ما توسعه پیدا کند توانمندی های ما هم افزایش پیدا خواهد کرد.

استاندار گلستان گفت: برای توسعه مجموعه های اقتصادی در استان به وزارت دفاع اعلام آمادگی می کنیم و در بحث تولیدات وابسته به بذر، طیور و ... می توانیم زمینه گسترش را فراهم کنیم.

هاشمی ادامه داد: اگر بخش خصوصی توانایی ایجاد واحد مشابه مزرعه نمونه را داشته باشد ما از این کار استقبال می کنیم و نه تنها به بخش خصوصی حسادتی نداریم بلکه فرش قرمز را هم برای آنها پهن می کنیم.

وی با بیان اینکه نباید فرصت های بزرگ تجاری را از دست دهیم، گفت: دروازه ورودی استان ما کشورهای ترکمنستان و اسیای میانه است، پس باید توانمندی و ظرفیت خود را افزایش دهیم و بهتر است نیم نگاهی هم به صادرات داشته باشیم.

استاندار گلستان گفت: عمر سد وشمگیر به سر آمده است و هر چه زودتر باید تکلیف این سد روشن شود زیرا در حال حاضر تنها بین ۱۰ تا ۱۵ درصد ظرفیت این سد مورد استفاده قرار می گیرد.

هاشمی تصریح کرد: لایروبی این سد هزینه زیادی را می طلبد و ساماندهی آن نیازمند حمایت دولت است.

وی از سفر اعضای کمیته اقتصادی مجلس به استان خبر داد و اظهار کرد: این سفر در راستای ظرفیت اقتصادی اینچه برون انجام می شود.

/مهر

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    سد وشمگیر را لایروبی نکردید،چه بلایی بر سر مردم و دولت آورده اید!

آخرین اخبار