در آستانه اربعین حسینی؛

دانشجویان جهادگران بسیجی استان که برای خدمت رسانی به زوار اربعین عازم نجف شده بودند از نحوه خدمت رسانی خود می گویند.

خدمات رسانی دانشجویان جهادگر گلستانی به زوار اربعین + تصاویر

به گزارش گلستان24؛به نقل از دانشجوسلام؛ فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گرگان که یکی از دانشجویان شرکت کننده در این سفر است اظهارکرد:  دانشجویان در سه گروه یازده،شش و چهار نفره  به  صورت شبانه روزی در امانتداری حرم امام علی در کنار برادران عراقی مشغول خدمت رسانی به زائران  می باشند.

رضایی گفت: هریک از گروهها روزانه ۸ساعت در خدمت همه زوار ایرانی و غیر ایرانی می باشند.

این دانشجوی جهادگر ادامه داد: اکثر دانشجویان در سال قبل هم برای انجام کارعمرانی و در قالب کاروان خادمی یاری به کربلای معلی اعزام شده بودند و امسال نیز توفیق خدمت زائران در جوار بارگاه علوی را بدست آوردند.

فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد که به همراه دیگر دانشجویان بسیحی به این سفر اعزام شده گفت: شوق و اشتیاق خاصی برای خدمت رسانی در دانشجویان دیده می شود و همه با تمام نیرو و اخلاص درونی فعالیت می کنند.

وی پیش بینی کرد: در روزهای آینده با توجه به نزدیک شدن روز اربعین تعداد مراجعات به امانتداری حرم بیشتر خواهد شد و این دانشجویان نیز تا زمان اربعین در خدمت زائران اباعبدالله در این مکان می باشند.

 

 

 

پ.ن: در یکشنبه هفته جاری یک گروه۲۵ نفره از دانشجویان جهادگر استان برای خدمت رسانی به زوار اباعبدالله  به نجف اشرف اعزام شده بودند.

خدمات رسانی دانشجویان جهادگر گلستانی در امانتداری حرم امام علی1

خدمات رسانی دانشجویان جهادگر گلستانی در امانتداری حرم امام علی2

خدمات رسانی دانشجویان جهادگر گلستانی در امانتداری حرم امام علی3

ارسال نظر

آخرین اخبار