معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: در تهدید مردم محورانه دشمن با تهاجم فرهنگی به دنبال تغییر ذائقه مردم است.

دشمن با تهاجم فرهنگی به دنبال تغییر ذائقه مردم است

به گزارش گلستان 24 ، علی اصغر طهماسبی صبح پنجشنبه در شورای پدافند غیرعامل استان گلستان، اظهار کرد: ایران به دلیل داشتن موقعیت استراتژیک، مواضع ضد استکباری و حمایت از ملت‌های مظلوم و تحت ستم، همواره مطمع نظر دشمنان و بیگانگان بوده و این بدان معناست که ما باید دائما در حال پدافند باشیم.

طهماسبی تصریح کرد: سه نوع تهدید وجود دارد که شامل تهدید نظامی و سخت، تهدید نوین و فن آورانه و تهدیدات مردم محورانه می‌شود که پس از پیروزی انقلاب اسلامی کشور ما همواره در خطر این تهدیدات قرار داشته است.

کراپ‌شده - علی اصغر طهماسبی

وی اضافه کرد: امنیت مقوله‌ای سیال، مهم و تاثیر گذار بر توسعه همه جانبه است و هرنوع پیشگیری و مقابله با تهدیدات نوعی پدافند به حساب می‌آید.

جانشین شورای پدافند غیرعامل استان گلستان خاطرنشان کرد: پدافند غیرعامل شامل دفاع غیر مسلحانه و پایداری یک کشور در مقابل تهدیداتی است که زیرساخت‌ها، منابع و دارایی‌های آن منطقه را هدف قرار داده و حفظ آنها یکی از مولفه‌های اصلی پدافند به شمار می‌آید.

طهماسبی تهدید مردم محورانه و جنگ نرم یا جنگ ایده‌ها را نوع دیگری از تهدیدات دشمن دانست افزود: در این نوع تهدید دشمن با تهاجم فرهنگی به دنبال تغییر ذائقه مردم و با تحریم‌های ظالمانه به دنبال فشارهای اقتصادی و قرار دادن مردم در مقابل حاکمیت است و در دراز مدت نتیجه‌ای که این تهدیدات به دنبال دارد، چرخش ذهن مردم به سمت اهداف دشمن خواهد بود.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی همواره یکی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال‌های اخیر بوده، خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی یعنی مصون سازی در مقابل تحریم‌ها، یعنی خنثی سازی توطئه‌های دشمن، اینکه اقتصادمان وابسته به نفت نباشد و همه اینها به نوعی در چارچوب پدافند غیرعامل قرار می‌گیرد.


منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار