فرمانده سپاه نینوا گلستان:

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان حرکت‎های خزنده ضدفرهنگی و تحرکات ناهنجار در استان را حرکتی ناصواب خواند و بروز این اتفاقات را ناشی از نفوذ برشمرد.

خروجی نظام آموزشی مطابق سند 2030 فارغ التحصیلان سکولار و بی‎دین است

به گزارش گلستان24؛رحمت‎الله صادقی امشب در جمع بسیجیان استان گلستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی در اوج تحریم‎های دشمن توانسته توانمندی‎های خود را به نمایش بگذارد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی در تحریم دشمن بود اما توانمندی خودش را در جهان نشان داد ما در جنگ ضمن اینکه می‌جنگیدیم به فکر توانمندسازی انقلاب اسلامی بودیم.

* حق نداریم در حوزه‎های راهبردی دفاعی رخنه‎ای برای دشمن ایجاد کنیم

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با تاکید بر اینکه باید دندان طمع را از نظام سلطه بکنیم، تصریح کرد: باید چنان درسی به دشمن بدهیم که دیگر چشم طمع به نظام اسلامی نداشته باشد باید همواره به چنین توانمندی مجهز باشیم و برای دشمنان بازدارندگی ایجاد کنیم تا دیگر فکر حمله نظامی به کشور ما را نداشته باشد.

صادقی با اشاره به اینکه دشمن در دشمنی علیه انقلاب اسلامی کوتاه نمی‎آید، افزود: دشمن همان دشمن است آنها می‎خواهند از کوچکترین ضعف ما به نفع خودشان استفاده کنند.

وی تاکید کرد: حق نداریم در حوزه‎های راهبردی دفاعی رخنه‎ای برای دشمن ایجاد کنیم، ما باید بر اساس آموزه‎های دینی چنان قدرتمند شویم و آن را استمرار داده و به‎روز کنیم که در هیچ شرایطی دشمن به فکر تعرض به انقلاب اسلامی نباشد.

* برخی مسوولان هنوز جنگ فرهنگی را باور ندارند

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: نظام سلطه از قدرتمندتر شدن نظام اسلامی وحشت دارد تنها چیزی که می‌تواند به دشمن امید دهد سست شدن اراده‎هاست.

صادقی با بیان اینکه دانشمندان جوان کشورمان به علوم و فناوری‎های بزرگ دست پیدا کردند، ابراز کرد: انقلاب اسلامی بدون هیچ وابستگی به دشمن در حوزه دفاعی به خودکفایی رسیده است و برای دفاع از جغرافیای نظام اسلامی لازم است که آماده باشیم و در این زمینه از هیچ کسی اجازه نخواهیم گرفت.

وی حرکت‎های خزنده ضدفرهنگی و تحرکات ناهنجار در استان را حرکتی ناصواب خواند و گفت: بروز این اتفاقات نتیجه نفوذ است، ما در جنگ فرهنگی با دو مشکل مواجه هستیم نخست اینکه برخی مسوولان هنوز باور ندارند که ما در جنگ فرهنگی هستیم.

* سند ۲۰۳۰ یک توقف اداری یا یک توقف فرهنگی نیست/ نظام سلطه در جغرافیای اسلامی فقط با توپ و تفنگ نمی‎جنگد

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با تاکید بر اینکه سند ۲۰۳۰ جنگ تمام عیار فرهنگی در نظام آموزشی است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری به مسوولان فرهنگی و آموزش و پرورش ابلاغ کردند که سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را تهیه کنید و آن را اجرا کنید آن سند برگرفته از فرهنگ انقلاب اسلامی و دینی برای نظام آموزشی ما است.

صادقی یادآور شد: پس از تاکید رهبر معظم انقلاب می‎بینیم که یک سال بعد سندی با عنوان ۲۰۳۰ که یک تعهد بین‎المللی است از سوی مسوولان کشور پذیرفته می‎شود این سند در حالی که روند لازم را طی نکرده اما مورد توجه عده‎ای قرار می‎گیرد که با دقت‎نظر معظم‎له و توجه مسوولان انقلابی این سند متوقف شد.

وی با تاکید بر اینکه سند ۲۰۳۰ یک توقف اداری یا یک توقف فرهنگی نیست، گفت: مسوولان در هر جایگاه و مسوولیتی باید بدانند نظام سلطه در جغرافیای اسلامی فقط با توپ و تفنگ نمی‎جنگد بلکه با نظام اجتماعی، نظام آموزشی و نظام علمی می‎جنگد، با نظاماتی که حاکم بر مجموعه انقلاب اسلامی است سر جنگ دارد.

* خروجی نظام آموزشی مطابق سند 2030 فارغ التحصیلان سکولار و بی‎دین است

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان افزود: مسوولان اگر بفهمند در جنگ قرار داریم قطعاً شرایط جنگی به خودشان می‎گیرند و نمی‌گذارند نفوذ دشمن اتفاق بیفتد و حواس‎شان بیشتر به دشمن خواهد بود‎.

صادقی با بیان اینکه اسلام دین کاملی است، ادامه داد: قوانین جمهوری اسلامی نیز کامل است؛ ما همچنان که در نظام دفاعی بدون اعتناء به دشمن به خودکفایی رسیدیم در نظام آموزشی و علمی نیز می‌توانیم خودکفا شویم البته این بدان معنا نیست که با دنیا تعامل نداریم.

وی تاکید کرد: سند 2030 برآیند نظام آموزشی است که خروجی آن فارغ التحصیلان سکولار و بی‎دین است برخی در کشور ما هنوز این مسئله را درک نکردند.

* جریان انقلابی فقط به فکر تقویت توان دفاعی نیست بلکه به هجمه‌های فرهنگی نیز توجه دارد

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان برگزاری برنامه‎های ضدفرهنگی و تحرکات ناهنجار در استان را نتیجه نفوذ دانست و گفت: همه باید دقت داشته باشیم؛ دلسوزان انقلاب اسلامی و همه شبکه‌های متدینین باید از این تحرکات ضدفرهنگی جلوگیری کنند این حرکت‎ها برای دانش‎آموزان و جوانان دلسوزانه نیست.

صادقی با بیان اینکه مقام معظم رهبری تکلیف ما را معلوم کرده است، بر لزوم مطالبه‌گری در جامعه تاکید کرد و افزود: مطالبه‎گری انقلابی و جهادی باید در جریان انقلاب وجود داشته باشد، اعتراض به تحرکات ضد فرهنگی سبب می‌شود که دشمن حواس خود را جمع کند که جریان انقلابی فقط به فکر تقویت توان دفاعی نیست بلکه به هجمه‌های فرهنگی نیز توجه دارد.

وی بیان کرد: زمانی که دشمنان حرکت‎های فرهنگی ما را بسنجند و ما درک اولیه رخنه را به دشمن بدهیم نسخه بعدی فرهنگی آنها قوی‎ترخواهد بود.

* رسانه‎های مطالبه‎گر تاثیر خود را روی مسوولان می‎گذارند

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان تاکید کرد: باید جریان مطالبه‌گرِ تفکر انقلابی در بین مردم توسعه پیدا کنند که نهایتا آتش به اختیار مورد اشاره مقام معظم رهبری است.

صادقی با ارائه یک مثال و تاکید بر توجه مسوولان به کوخ‎نشینان نه کاخ‎نشینان گفت: مدیری که ماشین ۳۰۰ میلیون تومانی خود را می‌فروشند و یک ماشین ایرانی می‌خرید اینها نشانه‎های خوبی است که مسوولان ما از تجمل‎گرایی به سمت ساده‎زیستی حرکت کنند.

وی با بیان اینکه مسوولان باید احساس کنند که در مظان عمومی هستند به نقش مهم رسانه‎ها اشاره و ابراز کرد: اگر رسانه‌ها و جریان مطالبه‎گر انقلابی در مقابل تحرکات ضدفرهنگی ساکت نباشند تاثیر خود را روی مسوولان خواهند گذاشت.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار