فرمانده سپاه نینوا گلستان:

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان از مردم مومن و ولایتمدار استان خواست تا همانند سال‎های گذشته در راهپیمایی یوم‎الله 13 آبان شرکت کنند و این روز مهم و تاریخی را نماد استکبارستیزی و خروش انقلابی ملت ایران عنوان کرد.

۱۳ آبان نماد ضد استکباری و ضد استعماری انقلاب اسلامی ایران است

به گزارش گلستان24؛رحمت‎الله صادقی ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت گرامیداشت یوم‎الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی برگزار شد، اظهار کرد: ۱۳ آبان نماد ضد استکباری و ضد استعماری انقلاب اسلامی ایران است.

وی 13 آبان را محصول فرهنگ اسلام ناب و محصول نگاه جهادی و انقلابی امام راحل و مقام معظم رهبری برشمرد و تصریح کرد: بروز و ظهور این نماد در ۱۳ آبان یادآور اتفاقات مهم و تاریخ‎ساز در انقلاب اسلامی است که نباید هیچ‎گاه فراموش شود.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان افزود: 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا آنقدر برای امام راحل ارزشمند بود که آن را انقلاب دوم نامید.

صادقی با بیان اینکه عامل اصلی به وجود آورنده حرکت تاریخی آمریکاست، گفت: آمریکا ریشه در ظلم، استکبار و نظام استکباری دارد، انقلاب اسلامی یاد گرفته که چگونه تهدیدها را تبدیل به فرصت کنند ، در واقع انقلاب اسلامی یک نظام ضد استکباری و ضد آمریکایی است.

وی به مسوولان توصیه و تاکید کرد پا به پای مردم در راهپیمایی استکبارستیز یوم‎الله 13 آبان شرکت کنند و ابراز کرد:مسوولان استانی در هر رده و جایگاهی که هستند با حضور در راهپیمایی روز ۱۳ آبان که نماد مبارزه با نظام سلطه است حضور به هم رسانند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان بیان کرد: در راهپیمایی 13 آبان چهره واقعی نظام اسلامی را در مبارزه با آمریکا به نمایش خواهیم گذاشت و لازم است با تبیین و تشریح نسبت به کارکردهای استکبار گرایانه آمریکا برای سطوح مختلف جامعه به ویژه دانش آموزان و مردم تبیین درستی از وقایع تاریخی داشته باشیم.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار