رقابت های هفته ششم لیگ برتر بسکتبال کشور امروز با برگزاری 4 دیدار پیگیری می شود.

تلاش نمایندگان گرگان برای کسب نخستین برد

به گزارش گلستان24؛رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور امروز شاهد برگزاری ششمین هفته رقابت های خود است. در این هفته تیم بسکتبال شهرداری گرگان که تاکنون نتوانسته به پیروزی در این رقابت ها دست یابد در خانه میزبان تیم رده دومی شهرداری تبریز است.

شاگردان کوهیان هم در دومین بازی این هفته در یک دربی تهرانی دیگر میزبان تیم نیروی زمینی است. دانشگاه آزادی ها هم اکنون با 2 برد و دو باخت تیم ششم جدول است و تیم نیروی زمینی هم با 3 برد و 1 باخت در مان چهارم جدول قرار دارد.

پدافند رعد خوزستان هم در یکی دیگر از بازی های این هفته میزبان مهرام است. نماینده خوزستان با 4 باخت و 1 برد جایگاه هفتم جدول را به خود اختصاص داده و شاگردان هاشمی هم با 2 برد و 2 باخت تیم پنجم جدول است. این دیدار برای دو تیم اهمیت زیادی دارد و برنده آن می تواند شاهد تغییراتی در جایگاه خود باشد.

آخرین دیدار این هفته هم میان تیم رده سومی نفت آبادان و یس آل گرگان برگزار می شود. نفتی ها این روز ها با 3 برد و 2 باخت تیم سوم جدول هستند و یس آل هم بدون برد با 4 باخت در جایگاه آخر جدول قرار دارد و امیدوار است با برد در این بازی به نخستین پیروزی خود دست یاد.

همچنین در این هفته تیم پتروشیمی بندر امام که در تمام بازی های گذشته خود به برتری دست یافته با قرعه استراحت رو به رو است.

برنامه رقابت های هفته ششم به شرح زیر است:

شهرداری گرگان - شهرداری تبریز

دانشگاه آزاد اسلامی - نیروی زمینی تهران

پدافند رعد خوزستان - مهرام

نفت آبادان - یس آل گرگان

جدول رده بندی مسابقات به شرح زیر است:

جدول رده بندی

/باشگاه خبرنگاران 

ارسال نظر

آخرین اخبار