معاون استاندار گلستان مطرح کرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به ضرورت اجرای همیشگی و دائمی طرح‌های پدافند غیرعامل در استان گلستان گفت: ۱۴ کارگروه شورای پدافند غیرعامل در استان گلستان فعال است و بی‌توجهی به این موارد به کاهش امنیت در جامعه منجر می‌شود.

جلوگیری از بحران در استان با پرداخت به موقع مطالبات معدن‌کاران

به گزارش گلستان24؛علی اصغر طهماسبی ظهر امروز در جلسه شورای پدافند غیرعامل گلستان اظهار داشت: پرداخت به موقع مطالبات معدن‌کاران و رسیدگی مستمر به مشکلات معدن زمستان یورت و مدیریت حوادث از بروز آسیب و بحران در استان جلوگیری کرد.

وی افزود: انفجار معدن آزادشهر در آستانه انتخابات ریاست جمهوری می‌توانست سرآغاز بحرانی باشد اما همراهی و هماهنگی همه دستگاه‌های استان و به خصوص حمایت و پشتیبانی‌های دولت از این اتفاق جلوگیری کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان بر ضرورت اجرای همیشگی و دائمی طرح‌های پدافند غیرعامل تاکید کرد و افزود: بی‌توجهی به این موارد در بخش‌های گوناگون ممکن است به آسیب‌ها و مشکلاتی جبران ناپذیر منجر شود.

به گفته وی، به نظر می‌رسد هنوز توطئه‌های دشمن را باور نکرده و به همین دلیل در افزایش آمادگی برای مقابله با آنها دچار سستی و کم توجهی هستیم.

معاون استاندار گلستان افزود: شکنندگی در بخش‌هایی مانند سایبری و زیستی، نتیجه ساده‌انگاری برای مقابله با تهدیدات دشمن در توطئه‌های بیوتروریستی است.

طهماسبی اظهار کرد: بی‌توجهی به این موارد به کاهش امنیت در جامعه منجر می شود و در نتیجه آن روند رسیدن به توسعه را دچار تاخیر خواهد کرد.

وی ادامه داد: یکی از عوامل پایداری امنیت در ایران، هوشمندی و هوشیاری برای رویارویی با انواع تهدید دشمن است و نباید هیچ زمانی از این تلاش ها غفلت کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: رکود توسعه علمی و اقتصادی، یکی از نتایج نبود امنیت در جوامع بوده که لازم است برای قرار داشتن همیشگی در مسیر موفقیت، برای پایداری هر چه بیشتر امنیت تلاش کرد.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار