مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان:

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان گفت: طرح نظارتی اربعین با هدف نظارت، کنترل و ارائه خدمت مطلوب به زوار عتبات عالیات همزمان با سراسر کشور از 9 آبان در استان گلستان آغاز شد این طرح تا 29 آبان ادامه دارد.

طرح نظارتی اربعین تا 29 آبان ادامه دارد/ فروش بلیت هواپیما بیشتر از نرخ مصوب «تخلف» است/ شکایات مردم قبل و بعد از سفر عتبات قابل پیگیری است

به گزارش گلستان 24 ؛ حسین حسن‎پور اظهار کرد: برای پیشگیری از تخلفات احتمالی و در راستای خدمات‎رسانی مطلوب‎تر به زائران حسینی، طرح نظارتی اربعین در دستور کار تعزیرات حکومتی قرار گرفت، این طرح از 9 آبان لغایت 29 آبان در استان همزمان با سراسر کشور انجام می‎گیرد.

وی تصریح کرد: طرح نظارتی تعزیرات در راستای نظارت بر عملکرد شرکت‎های خدمات مسافربری، دفاتر هواپیمایی و پایانه‎های مسافربری، مراکز فروش بلیت هواپیما و فروشگاه‎هایی که در مسیر تردد کاروان‎های اربعین در سطح استان قرار دادند در دستورکار ویژه این اداره کل قرار گرفته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان با تاکید بر اینکه فروش بلیت هواپیما بیشتر از نرخ مصوب «تخلف» است، افزود: این طرح دارای دستورالعمل‎های ابلاغی است و شعب تعزیرات حکومتی به صورت ویژه و خارج از نوبت به شکایات و گزارش‎های مردمی و پرونده‎هایی که توسط دستگاه‎های مختلف به تعزیرات اعلام می‎شود رسیدگی خواهند کرد.

حسن‎پور گفت: برخی از دفاتر و آژانس‎های هواپیمایی اقدام به افزایش قیمت بلیت خارج از مبلغ مصوب تعیین شده می‎کنند که این افراد دچار تخلف شده و با آنها برخورد قانونی صورت می‎گیرد.

وی تاکید کرد: در صورتی که مردم تخلفاتی در این زمینه مشاهده کنند حتی بلیت هواپیما بیش از نرخ تعیین شده بپردازند با ارائه لاشه بلیت و طرح شکایت از طریق تعزیرات می‎توان به حق و حقوق خود برسند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان گفت: برقراری امنیت و آرامش زائزان حسینی جزو اولویت ما است در همین راستا جلسات مشترکی با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‎ای استان همچنین سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گذاشتیم و نظارت ویژه در این راستا اعمال می‎شود.

حسن‎پور تاکید کرد: مردم می‎تواند شکایات خود را از طریق سامانه پیامکی 30005691 و یا سامانه 135 و یا شماره 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت پیگیری کنند.

انتهای پیام/


منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار