رییس هیات والیبال گلستان ازعزیمت تیم های منتخب نظامیان جمهوری اسلامی ایران به برزیل خبر داد و گفت: 4 والیبالیست ساحلی باز استان در این مسابقات حضور دارند.

اعزام والیبالیست های ساحلی گلستان به برزیل

به گزارش گلستان24؛ عیسی سنگدوینی صبح دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ملی پوشان ساحلی ایران در قالب تیم های 'الف و ب' با ترکیب رحمان رئوفی و بهمن سالمی از گنبدکاووس و آق محمد سلاق و حامدمیرزاعلی از آق قلا به این مسابقات اعزام شدند.
وی که به عنوان مربی این بازیکنان را در مسابقات همراهی می کند، افزود که این تیم یکشنبه شب از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) ابتدا به دوبی سفر کرد و در ادامه عازم ریودوژانیرو می شود.
مربی تیم های ملی والیبال ساحلی ایران ادامه داد: در دومین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی نظامیان جهان (سیزم) که از امروز 15 آبان آغاز و تا 22 این ماه ادامه دارد، 20 تیم شرکت دارند که نمایندگان کشورهای برزیل، ایران، چین، قطر، اندونزی، آلمان، ایتالیا و کانادا از تیم های مهم شرکت کننده هستند.
وی گفت: این مسابقات حکم انتخابی المپیک سیزم سال 2019 را نیز دارد که تیم‌های برتر سهمیه کسب می‌کنند.
سنگدوینی اضافه کرد: شهریور سال گذشته مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور نیروهای مسلح و انتخابی جهان با حضور نمایندگانی از بسیج، سپاه، نیروی انتظامی و ارتش جمهوری اسلامی به میزبانی آق قلا برگزار شد که تیم‌های بسیج الف (بهمن سالمی و رحمان رئوفی) و بسیج ب (آق محمد سلاق وعبدالحامد میرزاعلی) با کسب مقام های اول و دوم برای حضور در رقابت های سیزم سهمیه کسب کردند.
وی ادامه داد: نادر انصاری به عنوان داور و مسعود یزدان پناه مسئول داوران سیزم نیز در مسابقات والیبال ساحلی نظامیان جهان حضور خواهند داشت.
گلستان از قطب های والیبال ساحلی کشور محسوب می شود و ملی پوشان متعددی را در رده های مختلف سنی در این رشته ورزشی دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار