مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: اربعین حسینی از زمان واقعه کربلا تا عصر حاضر به ‌ویژه طی دهه های اخیر همواره تعیین کننده مسیر امت اسلامی در مبارزه با کفار بوده است.

اربعین حسینی تعیین کننده مسیر امت اسلامی در مبارزه با کفار است

به گزارش گلستان24؛حجت‌ الاسلام نور الله ولی نژاد، شامگاه پنجشنبه در جمع عزاداران حسینی با بیان این که نهضت حسینی با تدبیر الهی در اربعین حسینی پایه گذاری شد، اظهار کرد: زنده نگهداشتن یاد شهادت امام حسین(ع) از ویژگی های اربعین به شمار می آید و این بسیار مهم است، اگر در آن روزگار بنی امیه موفق می شدند یاد آنها را از خاطره نسل بشر در آن روزها محو کنند این شهادت فایده ای برای عالم اسلام نداشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گردهمایی عظیم اربعین حسینی را یک اجتماع بزرگ و بی سابقه در جهان دانست و گفت: این راه نه تنها خاموش شدنی نیست بلکه به فضل الهی ریشه استکبار جهانی و گروهک های تکفیری را نیز می خشکاند.

وی با اشاره به اهمیت افشا گری جنایات یزید توسط حضرت زینب‏‏(س) و امام سجاد(ع) در طول اسارت، تصریح کرد: اگر حقیقت فلسفه‏ عاشورا، هدف حسین‏ بن ‏علی و ظلم دشمن توسط این بزرگواران بیان نمی شد، واقعه‏ عاشورا تا امروز، جوشان، زنده و مشتعل باقی نمی‏ ماند.

ولی نژاد با اشاره به اینکه اربعین حسینی از زمان واقعه کربلا تا عصر حاضر به ‌ویژه طی دهه های اخیر همواره تعیین کننده مسیر امت اسلامی در مبارزه با کفار بوده است، اظهار کرد: مردم ایران با تاسی از نهضت عاشورایی امام حسین(ع) انقلاب اسلامی خود را حفظ کرده و همچنان به مسیر خود ادامه می دهند.

وی افزود: حرکت عاشقانه و مؤمنانه مردم از کشورهای مختلف جهان در این پدیده بی ‌سابقه، بدون تردید از جمله شعائر الهی است.

/مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار