مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان :

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: با پیش بینی های انجام شده در تمامی استان بیش از هزار نقطه برای نماز ظهر عاشورا به امامت ائمه جمعه، علما و روحانیون برگزار شود.

برگزاری مراسم شام غریبان توسط هیئات مذهبی در عصر روز عاشورا

به گزارش گلستان 24؛حجت الاسلام والمسلمین نورالله ولی نژاد، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با فرا رسیدن ایام ماه محرم برنامه های متفاوتی و متنوعی در سطح استان برگزار شد.

 

وی با اشاره به اینکه برای برگزاری برنامه های عزاداری امام حسین(علیه السلام) تمهید مقدمات شد، افزود: با فرا رسیدن روز تاسوعا و عاشورا تجمع های عمومی در تمامی شهرستان ها و حتی مراکز بخش داری ها برگزا خواهد شد که این برنامه علاه بر شکوهی که به همراه دارد وحدت و همدلی مردم را افزایش می دهد.

 

حجت الاسلام ولی نژاد اظهارداشت: با پیش بینی های انجام شده در تمامی استان بیش از هزار نقطه نماز ظهر عاشورا به امامت ائمه جمعه، علما و روحانیون برگزار شود.

 

وی تصریح کرد: در عصر روز عاشورا مراسم شام غریبان توسط هیئات مذهبی برگزار خواهد شد و با اجرای این برنامه ها مرحله اول عزاداری ها به پایان خواهد رسید و مرحله دوم از روز یازدهم آغاز خواهد شد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: تا کنون همکاری های خوبی از سوی هیئات مذهبی و دست اندرکاران صورت گرفته و مشکل حادی گزارش نشده و همیاری های خوبی انجام شده است.

 

وی افزود: با توجه به اینکه ما روزهای تاسوعا و عاشورا را درپیش داریم و تمام شهرستان های استان در این دو روز برنامه های مختلفی خواهند داشت اما تجمع در روز تاسوعا و عاشورا در بین شهرستان ها توزیع شده برخی ها در روز تاسوعا و برخی ها هم در عاشورا تجمع خواهند داشت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار