در روزهای سوگواری آخر ماه صفر

رییس هیات مهدویون گلستان گفت: درآستانه رحلت نبی مکرم اسلام (ص) و در پنجمین سال متوالی این هیات ایستگاه صلواتی خدمت به زائرین و مجاورین بارگاه امام هشتم علی ابن موسی الرضا (ع) را در مشهد برپا می کند.

ایستگاه صلواتی هیات مهدویون گرگان در مشهد خدمت رسانی می کند

به گزارش گلستان24؛ابوالفضل بخشیانی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد که این ایستگاه به صورت شبانه روزی به زائران حرم امام هشتم (ع) خدمت رسانی خواهد کرد.
وی عنوان کرد: سال گذشته بطور متوسط روزانه بین 25 تا 30 هزار زائر و مجاور حرم امام رضا (ع) از خدمات خادمین حضرت در ایستگاه صلواتی هیات در میدان بیت المقدس (فلکه برق) مشهد بهره مند شدند و امسال نیز اینگونه خواهد بود.
بخشیانی ادامه داد: برپائی این ایستگاه در سه مرحله انجام می شود و در مجموع حدود 120 نفر از خادمین در برپائی، پذیرائی، خدمات و جمع آوری ایستگاه همکاری دارند که جمعی از آنان دانشجویان گلستانی هستند.
وی همچنین به اعزام 30 تا 50 نفراز مددجویان زندان گرگان به مشهد در سال های گذشته و خدمت رسانی 40 مددجو در برپایی وخدمات رسانی در ایستگاه صلواتی امسال هیات خبر داد.
به گفته وی؛ علاوه بر پذیرایی از زائران در وعده های غذایی، همچنین برنامه توزیع آش ،چای و شیر بین آنان و نیز طرح ویزیت رایگان بیماران برنامه ریزی شده است.
وی گفت که همچنین جمعی از خادمین کفش زائران را در حاشیه این ایستگاه صلواتی واکس خواهند زد.
ایستگاه صلواتی هیات مهدویون گلستان به نام سقاخانه حضرت ابوالفضل العباس (ع) به مدت پنج روز منتهی به ایام رحلت رسول گرامی اسلام (ص) ، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) به نمایندگی از استان در مشهد به زائران خدمات رسانی خواهد کرد.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار