مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: حضور امامان باعث می شد تا حاکم ستمگر نتواند طغیان کند لذا راه نجات خود را برداشتن امام می دانستند چرا که امام را مانع خود می دانستند.

تاریخ نشان داده است که بعد از شهادت امامان حکام سود نکردند

به گزارش گلستان24؛حجت الاسلام والسلام نورالله ولی نژاد، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان گفت: به جز امام زمان (عجل الله تعالی) همه امامان ما به شهادت رسیده اند که در شهادت ائمه (علیهم السلام) پیام مهم نهفته است.

 

وی با اشاره به اینکه جامعه باید این پیام را مهم بداند، افزود: حکام جور، ظالم  و ستمگر به علت اینکه منافع آنان در خطر بود وجود امام برای آنان خطر تلقی می شد و نسبت به شهادت امامان اقدام می کردند.

 

حجت الاسلام ولی نژاد اظهارداشت: حضور امامان باعث می شد تا حاکم ستمگر نتواند طغیان کند لذا راه نجات خود را برداشتن امام می دانستند چرا که امام را مانع خود می دانستند.

 

وی تصریح کرد: امام رضا(علیه السلام) نیز مانع خیانت ها و طغیان مامون بود لذا تصمیم به شهادت امام رضا(علیه السلام) گرفت.

 

مدیرکل کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه مامون برای اینکه به منافع برسد امام رضا (علیه السلام) را به شهادت رساند، گفت: تاریخ نشان داده است که بعد شهادت امامان(علیه السلام) حکام سود نکردند و خلاف آن را مشاهده کردند.

 

وی با بیان اینکه امام رضا(علیه السلام) توسط مامون در مشهد به شهادت رسید، افزود: مامون فکر می کرد با شهادت امام رضا (علیه السلام) حکومت آن باقی می ماند و به خواسته های خود می رسد در حالی که مردم آرام آرام به دسیسه او پی بردند و هوشیاری جامعه باعث شد که مامون نتواند به مطامع و منافع خود برسد و این تاریخ روشن درس و عبرتی برای حکام ظالم و ستمگر است.

 

حجت الاسلام ولی نژاد اظهارداشت: اگر امروز آمریکا و اسرائیل با کشتن فلسطینی ها، یمنی ها،سوریه و عراق منافع آنها تامین خواهد شد یقینا متضرر خواهند شد و خسارت خواهند دید و آمریکا باید این ضرر را ببیند و متحمل شود.

 

وی تصریح کرد: به راستی کسی پیروز و سربلند است که برای حق قیام و استقامت کند و به میدان بیاید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار