مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان از اجرایی شدن طرح «روستا تعاون» در سه روستای گلستان خبر داد.

اجرا شدن طرح «روستا تعاون» در سه روستای استان

به گزارش گلستان24؛به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، سعید مازندرانی اظهار کرد: جلسه توجیهی طرح روستا تعاون برای دهیاران و شوراهای غرب گرگان در حضور نماینده مردم گرگان و اق قلا در مجلس شورای اسلامی، فرماندار گرگان، بخشدار مرکزی گرگان و همچنین اقای کلانتری معاون وزیر در امور تعاون برگزار شد.

وی با بیان اینکه طرح روستا تعاون در سه روستای «عطا آباد اق قلا»، «وامنان آزادشهر» و «راو کلاله» اجرا شده است، افزود: از طرح روستا تعاون در روستای عطا آباد اق قلا با فعالیت بر اساس زنجیره تولید از تهیه مواد اولیه، تولید، و فروش تحت عنوان تامین نیاز تولید کنندگان مبل بازدید به عمل آمد.

مازندرانی ادامه داد: مشخص کردن روستاهای هدف با اعمال نظر فرمانداران در شورای برنامه ریزی شهرستان ها و تصویب در کمیته انسانی به تعداد ۲۸ روستاانجام شده است.

وی گفت: انتخاب ۱۸ روستا در کمیته استانی و ارسال به وزارت متبوع بر اساس تعاونی های موجود، ثبت شده و مصوب شورای برنامه ریزی شهرستان ها از سوی فرمانداران اعلام و انجام شد.

مازندرانی گفت: جلسه توجیهی با تمام فرماندهان بسیج شهرستان ها و بسیج سازندگی انجام شده تا بتوان از ظرفیت آن ها در طرح روستا تعاون استفاده کرد.

وی افزود: لازم به ذکر است طرح روستا تعاون در روستای وامنان آزادشهر به شکل متمرکز در هفته تعاون افتتاح شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار