مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: خرید بیش از یک میلیارد ریال کتاب نویسندگان گلستانی ، گامی موثر در راه تقویت و حمایت از این قشر برای زنده نگه داشتن چراع علم افروزی در استان است.

خرید یک میلیارد ریال کتاب نویسندگان گلستانی

به گزارش گلستان۲۴؛حجت‌الاسلام علی اصغر فضیلت در همایش تجلیل از فعالان و خادمان حوزه کتاب و نشر استان اظهار کرد: با وجود حیات سیاسی 20 ساله گلستان، روند رو به رشد و پیشرفت کتاب و تالیف در این استان چشمگیر و امیدوار کننده است که با حمایت و همراهی بیشتر شاهد انتشار کتب ماندگار و تاثیرگذار خواهیم بود.
وی افزود: هم اینک گلستان از نظر تعداد عنوان های کتاب‌های منتشر شده در جایگاه چهاردهم کشور و از نظر تعداد شمارگان کتاب‌های چاپ شده در رده رتبه شانزدهم قرار دارد.
حجت الاسلام فضیلت ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون مجوز انتشار شش جلد کتاب در موضوعات گوناگون صادر شد که نشر این کتب در کنار توجه به کیفیت بخشی و تمرکز بر تنوع بخشی مطالب می تواند منجر به رشد کتابخوانی در گلستان شود. 
وی به معافیت کتابفروشی ها از پرداخت مالیات نیز اشاره کرد و گفت: امیدواریم اجرای این قانون در گلستان بتواند منجر به راه اندازی و احداث کتابفروشی های جدید و در نتیجه رونق فروش و توزیع کتاب های مناسب شده و آمار مطالعه را ارتقا دهد.
در پایان این مراسم از تعدادی از فعالان و خادمان حوزه کتاب و نشر استان گلستان تجلیل شد.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار