مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس با تبریک پیروزی جبهه مقاومت بر گروهک تکفیری داعش، خاطرنشان کرد: امروز مقاومت و پیروی از ولایت فقیه تنها راه غلبه بر کفار است.

مقاومت و پیروی از ولایت تنها راه پیروزی بر کفار است

به گزارش گلستان 24 ؛ حجت الاسلام و المسلمین ابوالفضل دیلم چهارشنبه شب در یادواره شهید 'آق محمد دیو دل' از اهالی روستای 'یارتی تپه' گنبدکاووس اظهار داشت: مقاومت و ایستادگی در برابر کفار دستور قرآنی است و انبیای الهی بویژه نبی مکرم اسلام (ص) نیز با عمل به این دستور الهی بر کفار پیروز شدند.

وی گفت: براساس دستور قرآن، امت اسلامی بایستی با تقویت جسمانی و تجهیز خود به ادوات نظامی همواره برای مقابله با حمله دشمنان آماده باشد زیرا دشمنی کفار با اسلام همیشگی است.

حجت الاسلام دیلم با تبریک هفته بسیج (29 آبان تا 5 آذر) اضافه کرد: تشکیل بسیج نیز منشاء قرآنی دارد و امام راحل (ره) این شجره طیبه را با هدف ایستادگی امت اسلام در برابر کفار بنیانگذاری کردند و امروز شاهد تشکیل و همه گیر شدن این نیروی مردمی هستیم.

وی باگرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم، تصریح کرد: امروز وظیفه همه ما است تا ادامه دهنده راه این عزیزان که در دفاع از اسلام و ارزش های آن جان خویش را نثار کردند، باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس یاداور شد: بندگی و عبودیت الهی و پیروی از سیره پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) و امروز پیروی از ولایت فقیه از ویژگی های بارز شهیدان است که ما نیز وظیفه داریم ادامه دهنده راه آنان در برابر دشمنان باشیم.

حجت الاسلام دیلم گفت: اگرچه گروهک تکفیری داعش شکست خورده اما اینان عوامل دشمنان اصلی اسلام، یعنی امریکا و اسرائیل بودند که برای نابودی اسلام، به صغیر و کبیر امت اسلامی چه شیعه و چه اهل سنت رحم نمی کنند.

وی افزود: مقاومت در برابر دشمنان تنها درسایه پیروی از شهیدان، رهبری، علما و نیز عامه مردم میسر می شود که همه باید برای ماندگاری اسلام و خنثی کردن توطئه های دشمنان به این عوامل توجه و عمل نماییم.

شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و افزون بر 500 شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 

انتهای پیام /

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار