مسابقات کبدی قهرمانی آسیا ـ گرگان/

سرپرست هیئت کبدی استان گلستان‌گفت: امسال در ‌مسابقات آسیایی کبدی از سیستم ویدئو چک استفاده می‎شود.

سیستم ویدئوچک در مسابقات کبدی آسیا در گرگان استفاده می‌شود

به گزارش گلستان24؛ولی الله مقصودلو ظهر امروز در حاشیه آماده سازی مکان برگزاری مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در گرگان در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با همت مسئولان و اداره ورزش و جوانان مقدمات برگزاری مطلوب مسابقات کبدی قهرمانی آسیا فراهم شده است.

وی به شرایط حضور 10 تیم شرکت کننده در مسابقات کبدی قهرمانی آسیا اشاره کرد و گفت: همه تیم‎ها برای حضور در مسابقات، به استان گلستان وارد شدند و وزن کشی عصر امروز انجام می‎شود.

سرپرست هیئت کبدی استان گلستان یادآور شد: امسال در این مسابقات آسیایی از سیستم ویدئو چک استفاده می‎شود و در هر زمین بازی 4 دوربین به این منظور نصب می‎شود تا همه زوایا و نقاط کور بازی پوشش داده شود.

مقصودلو تاکید کرد: ورزش کبدی  در استان گلستان جایگاه والایی دارد و  در طی 20 سال در کشور که کبدی راه اندازی شده بیشترین قهرمانی در رده های مختلف کشور مربوط به استان گلستان بوده است.

وی با بیان اینکه در تیم ملی کبدی 5 بازیکن در آقایان و 5 بازیکن در تیم ملی بانوان از استان گلستان حضور دارند و مدیر فنی تیم ملی بانوان و در آقایان نیز مربی و سرپرست تیم ملی کبدی، گلستانی هستند.

سرپرست هیئت کبدی استان گلستان تاکید کرد: با تمرین‎های خوبی که تیم ملی کبدی داشته امید داریم تیم ملی ایران در بین تیم‎های شرکت کننده در مسابقات قهرمانی آسیا بدرخشند.

مقصودلو  درباره هزینه این مسابقات گفت: تفاهم‎نامه‌ای با اداره کل ورزش و جوانان در این‎باره داشتیم و همچنین اعتباراتی با تعهداتی با فدارسیون کبدی، وزارت ورزش و اسپانسرها جذب شده است.

وی گفت:  هزینه عمرانی نیز برای آماده‎سازی سالن‎ها در نظر گرفته شد و با توجه به اینکه عمر این سالن‎ها بیش از 30 سال است تعمیرات اساسی نیاز داشت و برای آن نیز 600 میلیون تومان هزینه در نظر گرفته شد.

مقصودلو درباره استقبال از مسابقات کبدی در سطح شهر گرگان گفت: از شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان قدردانی می‎کنیم که تبلیغات میدانی انجام دادند و براساس این تبلیغات انجام شده شور خوبی در شهر برای برگزاری این مسابقات ایجاد شده و امید داریم سالن در افتتاحیه‎ مراسم پر شود.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار